GRAW

GR:AW gjør det meget bra.

Opprinnelig skrevet av Reuters.com
PARIS (Reuters) - Shares in Ubisoft (UBIP.PA: Quote, Profile, Research) rose 4 percent on Friday after Europe's second-largest video games publisher said its new action game "Ghost Recon Advanced Warfigher" had record sales in its first week.
The game, launched on Microsoft's (MSFT.O: Quote, Profile, Research) new generation XBox 360 console and shipped to stores last week, sold more than 240,000 copies in North America, Ubisoft said in a statement.

In Europe, sales of the game in France, Germany and Britain exceeded 120,000 units over just three days.
"Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter ™ had the best ever first-week sales performance for our company and is looking like a major commercial success," Chairman Yves Guillemot said in the statement.

By 0830 GMT, Ubisoft shares had gained 4.01 percent at 36.61 euros, outperforming larger domestic peer Infogrammes (IFOE.PA: Quote, Profile, Research) whose shares gained 1.33 percent.

hei ho, snart eier jeg GRAW, og kanskje burnout revenge.

gleder meg til å spille på gratis-helgen med xbox live gold . ;)

Vi hadde det jo morro vi Torulv :tommelopp:

Somla veldig med en gang, men følte at det fikk bedre etterhvert.

Rundet foressten singelplayer-delen nå nettopp. Kjempemorsomt spill altså.

D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg liker ikke det at en må spille steder om og om igjen for å memorere hvor fiendene står, blir så og si umulig om ikke dette gjennomføres. Og HUDen fungerer jo ikke som den skal i hele spillet, giga glitch.

D

Doctor Downs

Gjest
Leser stadig om ting som kommer på Marketplace, men synes aldri jeg ser noe nytt der. noen GRAW-demo har jeg ikke sett noe til ihvertfall.

Jaja, har kjøpt spillet og runna det på både normal og hard. Ikke opplevd noen problemer og har aldri fått en VIP drept. Ghost-soldatene mine er en annen historie, men de er stort sett hjelpsomme og det gjør strengt tatt ikke noe at de dør heller, så skitt au. Kanonbra spill!

D

Deleted member 91

Gjest
Hvilket minner meg på: Noen som er med på et par runder ikveld, rundt ni/halv ti-tiden? Doktor Ned(s)?

Jeg hadde vært med hadde det ikke vært for dette:
Kom dere til Markedsplassen med en gang! Nå er det nemlig sluppet en demo til Burnout: Revenge.
[/b]

D

Deleted member 1518

Gjest
Jaja, har kjøpt spillet og runna det på både normal og hard. Ikke opplevd noen problemer og har aldri fått en VIP drept.
[/b]
Hvordan i helsikken, jeg strever med å komme gjennom det på normal.

D

Doctor Downs

Gjest
Ta alltid cover, og hvis du absolutt ikke rekker å komme deg i cover, legg deg ned. Nå skal det sies at jeg loader jævlig mye. Før jeg er ihvertfall halvveis i et mission har jeg ingen hensikt til å miste noe av livet mitt, og helst ikke noe særlig av kara mine sine heller. Bare å ta en prat med meg (Doctor Downs) på Live mens du spiller, så kan jeg se om jeg kan hjelpe deg.

Edit: Med "ingen problemer" mente jeg ingen feil i spillet. Vanskelig var det, men det gikk stort sett OK bare jeg fikk laget meg en rutine på hvert område jeg kom til.

Nicholas: Får en kamerat på besøk nå, og vet ikke hvor lenge han blir. Har bare én kontroll og hater å drive å bytte på, så jeg kommer nok ikke før etter han har dratt i så fall. Jeg sjekker om du er på hvis jeg blir klar for en match, så ordner vi noe!

D

Deleted member 91

Gjest
Znaak: Ta det med ro, jeg kan allerede avsløre for deg nå at Burnout Revenge ikke er noe særlig. :)

Aquila: Ah, den er grei. Hvis ikke er jeg sikkert med imorgen også, bare å skrive her i emnet.

Lite spm. Startet å spille for et par timer siden:

Hvis mine teammates dør, har dette stor innvirking på senere i spillet? At jeg går tom for teammates liksom?

Hvis mine teammates dør, har dette stor innvirking på senere i spillet? At jeg går tom for teammates liksom?
[/b]
Du kan velge nye teammates ved checkpoint i spillet eller når du begynner på en ny bane.

<div class='quotemain'>

[/b]
Du kan velge nye teammates ved checkpoint i spillet eller når du begynner på en ny bane.
[/b][/quote]
Jepp dette vet jeg, men går det tomt til slutt? om jeg mister mange? Så jeg ikke får nye ved checkpoints

Har jobbet en del i det siste, men i morra har jeg fri, så da kan jeg sikkert bruke tiden på å gi dere en god dose juling.

D

Doctor Downs

Gjest
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>

[/b]
[/b][/quote]
Jepp dette vet jeg, men går det tomt til slutt? om jeg mister mange? Så jeg ikke får nye ved checkpoints
[/b][/quote]
Nope. De bare kommer og kommer. Du vet at du har en 30 sekunders tid på å redde dem før de dør helt? Kanskje ikke alltid aktuelt midt i skuddlinja, men det er kjekt. Noe jeg dessuten ikke fant ut før siste mission på hard var at man healer én av dem (ikke døde altså) 100% hver gang man finner en ny ammobox.

Neeeeeeiiiiiiiiii!!!!!!!!!
I mitt syn er dette noe som burde ha vært forbudt å lage i spill. Fy faen hvor det ødelegger.
Nå kommer all statsen sikkert til å flyge i luften. Alle vil komme til å sitte på 98324580973245 i gamerscore.
Damn!! Dette her er verre enn all verdens glitcher::

For de som ikke orker å tryke seg inn på linken:
Slik jukser du i Ghost recon:
Alle nivåer
Hold inn Back-knappen, venstre og høyre avtrekker, og trykk Y - RB - RB - X. (RB = høyre skulderknapp).

100 % liv
Hold inn Back-knappen, venstre og høyre avtrekker, og trykk LB - LB - RB - X - RB - Y. (LB = venstre skulderknapp).

Ubegrenset ammo
Hold inn Back-knappen, venstre og høyre avtrekker, og trykk RB - RB - LB - X - LB - Y.

Gjør laget uovervinnelig
Hold inn Back-knappen, venstre og høyre avtrekker, og trykk X - X - Y - RB - Y - LB.

Gjør Scott Mitchell uovervinnelig
Hold inn Back-knappen, venstre og høyre avtrekker, og trykk Y - Y - X - RB - X - LB.[/b]
Kilde - Spillmagasinet

Lets kill the cheaters :gevær:

Neeeeeeiiiiiiiiii!!!!!!!!!
I mitt syn er dette noe som burde ha vært forbudt å lage i spill. Fy faen hvor det ødelegger.
Nå kommer all statsen sikkert til å flyge i luften. Alle vil komme til å sitte på 98324580973245 i gamerscore.
Damn!! Dette her er verre enn all verdens glitcher::

For de som ikke orker å tryke seg inn på linken:
Slik jukser du i Ghost recon:
Alle nivåer
Hold inn Back-knappen, venstre og høyre avtrekker, og trykk Y - RB - RB - X. (RB = høyre skulderknapp).

100 % liv
Hold inn Back-knappen, venstre og høyre avtrekker, og trykk LB - LB - RB - X - RB - Y. (LB = venstre skulderknapp).

Ubegrenset ammo
Hold inn Back-knappen, venstre og høyre avtrekker, og trykk RB - RB - LB - X - LB - Y.

Gjør laget uovervinnelig
Hold inn Back-knappen, venstre og høyre avtrekker, og trykk X - X - Y - RB - Y - LB.

Gjør Scott Mitchell uovervinnelig
Hold inn Back-knappen, venstre og høyre avtrekker, og trykk Y - Y - X - RB - X - LB.[/b]
Kilde - Spillmagasinet

Lets kill the cheaters :gevær:
[/b]
Kan jo hende gamerscore oppdatering blir deaktivert om man aktiverer koder?

D

Doctor Downs

Gjest
Burde den ihvertfall. Har prøvd kodene, og det var i grunn ganske gøy. Nå har jeg runna spillet ærlig og redelig på hard (og normal), så jeg ser ingen synd i det, og må si det var deilig å gå opp til værstingene på siste oppdrag og le dem opp i trynet før jeg fyrte av granater i maskinpistolhastighet fra geværet mitt og til slutt sendte en velplassert rakett midt mellom øya på XXXXXXXXX.

MEN, jeg har et annet spørsmål mht achievements:
Hvor i helvete kan jeg skyte ned helikoptere i multiplayer? Er achievement og
16 for å skyte ned 100, men jeg har så langt ikke funnet ett eneste ett.

D

Deleted member 91

Gjest
Det du må gjøre skjønner du gutten min, er å spille masse King of the Hill. Der får du muligheten for å skru helikoptere (som sirkler over brettet og skyter ned de som *ikke* står på hillen) av og på. :)

Noen som er med på GRAW sånn ca. nå? Eventuelt senere ikveld?