Ground Control 2

#1
Nå for to uker siden kom Ground Control 2. Kanskje det beste strategi spillet jeg har spilt, hvertfall på en god stund. Bra lagd, med tanke på units og deres abilities. Grafikken er den beste jeg har sett, hvertfall i et strategi spill.

Men hvorfor er det ikke blitt lagd noe topic om det tidligere? Det er jo et knallbra spill. Er det ingen andre som spiller det?
 
#2
Jeg har ikke skaffet det enda, men jeg vil trolig få det i løpet av noen dager. *kremt*
Ground Control 1 var et glitrende spill da det kom ut i sin tid, men det ble desverre en "hardcore" tittel som muligens var litt vanskelig på tanke med kontrollene osv. Ingenting er som å se artillery fyke i lufta imens du bruker kamerat til å følge de dødelige prosjektilene.
 
#3
Er det fortsatt ingen som spiller dette spillet? Det har høstet veldig god kritikk overalt, og det er også utnevnt til Game of The Month June av Ign.com.
 
#4
Inntrykket av Ground Control 1 ødelegger for at jeg skal få noen interesse av dette, hadde det derimot vært samme spillet med et annet navn så kanskje ;)
 

Endre

Ødela forumet
#5
Kan du ikke bare late som det har et annet navn å gi det en sjanse? :p Jeg har såvidt testet GCII. Ålreit grafikk, og stilig at man kan rotere kameraet for å se mot himmelen...

Riktig, strategispill er virkelig ikke min greie.