GTA film ?

... And it looks like it might actually be good

After Grand Theft Auto publishers Rockstar recently helped fund soccer hooligan Brit flick The Football Factory, it finally looks as if the movie rights to GTA have been picked up.

According to movie gossip site Ain't It Cool News, producer Michael DeLuca (who has worked on Blade, Rush Hour 2, Austin Powers 2 and Boogie Nights, among others) has acquired the rights to produce a film based on the massive-selling crime-'em-up series.

DeLuca is apparently known for going out of his way to support talented new directors - which at least suggests that, if he does end up producing GTA: The Movie, it might actually be halfway decent.

We spoke to Rockstar's UK office but, at the time of writing, they were unable to confirm whether the film rights for GTA have indeed been signed up. We'll let you know as soon as we hear any more on the story.

Kilde : Gamesradar

GTA har aldri fokusert spesielt mye på story, så en eventuell GTA-film bli vel bare en standard actionfilm med masse eksplosjoner og drivebys.

joa... men jeg trur at den blir bra.....

håper det hvertfall...

D

Deleted member 91

Gjest
Gaaaah... Selv om GTA-serien i seg selv er ganske filmbasert, tror jeg dette kommer til å bli ganske råttent.

SØPPRAIS MI!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
«RockStar Games confirmed with us today that they have not only NOT sold the rights to a game, but they have no interest in selling the rights to a game. Can't blame them, either. They do such a sensational job managing the franchise right now that it would be risky to let someone else do something with it that could damage it in the eyes of fans. We took the story down because it was inaccurate, but we want to let you know the truth.»

Kilde: AICN

Og alle er fornøyde :)
Bra, Rockstar. Dere har skjønt det.

F

Fanta Boy

Gjest
Ja, men GTA:VC hadde en story, men da hadde hele greia blitt en ScarFace Remake-Remake.

D

Deleted member 91

Gjest
Hmm. Kanskje du har hørt om noe som heter.. Hva var det nå igjen... Grand Theft Auto: Vice City? :p

D

Deleted member 91

Gjest
Noe slikt som var poenget mitt, ja. :)
Jeg tror også at hvis et Scarface-spill hadde kommet ut, hadde det vært drittdårlig. Tror jeg, da. :plystre:

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Litt off-topic, men har det igrunn noen gang blitt laget en god film, basert på et spill? Jeg tviler igrunn sterkt. Dette er litt smak&behag, men fra min synsvinkel så kommer ikke jeg på noen hvertfall.