GTA IV annonsert til PC

Novastrum

Feminist-elitist
Og akkurat 6 måneder etter konsoll-release, dette lå sikkert ikke i kortene hele tida. :p

Desverre kommer dette spillet til å bli piratkopiert til døde på PC plattformen.
Rockstar kan likesågodt gi vekk spillet gratis :p

De kommer nå uansett til å tjene penger som gress i en mye større skala enn omtrent alle andre spill som blir utgitt på PC. Piratkopiering er ikke akkurat en nyhet.

Novastrum

Feminist-elitist
Selv om jeg kjøpte dette på PS3 kan det hende jeg plukker det opp på PC også, hvis en eller annen nettbutikk selger det for rundt 300-lappen.

Føler at det er verdt det, særlig med tanke på mods, diggere grafikk og at jeg kan spille det on the road på den bærbare. :yay:

Mods tenkte jeg faktisk ikke på. Kunne absolutt skvist mer morro ut av GTA på den måten :)

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Desverre kommer dette spillet til å bli piratkopiert til døde på PC plattformen.
Rockstar kan likesågodt gi vekk spillet gratis :p

jeg spår en post på Kotaku i midten av desember av en Rockstar ansatt som skylder på piratkopiering fordi spillet ikke solgte like mye som PS3/360 versjonen. Foresten noe info om PC versjonen får noe DLC

Er ikke usannsynlig at de kommer til å skylde på piratkopiering nei.
Og det ligger det nok mye sannhet i.
Angående DLC så tror jeg at X360 versjonen sitter på de rettighetene (uten at jeg er 100% sikker)

Novastrum

Feminist-elitist
Det lureste hadde vært å releaset det på Steam også, da hadde i alle fall jeg preordra det.

Trench_Rat

Sommerbildene våre

Lodin

Der Waaaah
Ikke helt umulig at de greier å skvise det ned på en med 9 gig, men installasjonen kommer til å ta evigheter.

Halky

Veteran bruker ;)
Eller kanskje dem velger og lansere spillet elektronisk gjennom Steam og lignende? Da spiller jo størrelsen liten rolle.