GTA IV nå på finn.no !

Lodin

Der Waaaah
Siden PS3-spillene er sone-frie vil disse også fungere på de norske konsollene.

Ta kontakt så snart som mulig på mail om det er interesse da jeg reiser tilbake fra statene 11. desember.

Sendes i forseglet orginalforpakning.

Sendes i posten som oppkrav eller prepayed 12. desember. Prisen er inkl frakt.

:hæ: Hva er det egentlig man betaler noen for her?

Man betaler for og bli lurt.

Jeg skjønner ikke att folk gjør sånn jeg.

HEI JEG HETER ANDRE SVINDLERHUS, HER HAR DERE NOE HELT FEIL INFO SOM MAN KAN FINNE UT AV PÅ 3SEKUNDER. GI MEG NOEN PENGER SÅ JEG KAN LURE DEG.

Det er det ene alternativet eller så kan det hende att:

HEI JEG ER HELT TETT I HODET MITT OG VET IKKE EN DRITT OM NOE SÅ DERFOR TROR JEG ATT JEG SKAL KJØPE DETTE I USA.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Eller kanskje fyren bare har tatt feil av lanseringsdatoen?

Jeg vedder på at noen går på limpinnen. Folk som ikke er helt så inne i det som vi her er, vet kanskje ikke releasen, eller hvor lett det er å importere selv. Kan se for meg foreldre som ser etter en bra julegave til ungene sine, f.eks, og husker hvor populære de spillene var hos sønnen tidligere år.

Jeg tror fyren i bunn og grunn har snorta litt for mye kokain...

SITAT(Houseman @ 08.12.07, 23.27) 92780
Eller kanskje fyren bare har tatt feil av lanseringsdatoen?
[/b]

NEh.

Når man vet ting som att ps3 er sonefri så har han sikkert fått med seg att det ikke kommer før neste år.
OM han hadde levd litt under en stein så kanskje han hadde sagt 28.oct som var forrige release, men en eller annen dato han bare har dratt ut av ingenting er jo litt merkelig.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Høhøh. Noen har driti seg ut litt. Sendte mail til fyren for moro skyld, og fikk dette svaret:

SITAT
releasedate på gtaiv.com ble brukt som referanse den 5.12.07, da var releasen satt til 6.12.07 dette er regnet som en av rockstars offisielle sider og burde være til å stole på. DET VAR DEN IKKE

Annonsen er selvfølgelig stoppet

til dere som har anmeldt/planer om å anmelde dette, ta kontakt på tlf +47schnischnaschnappi og ta en prat med meg, alle samtaler vil bli tatt opp så innholdet bør være saklig.[/b]

CyberK

Finner ikke på noe.
Kan hende han da tenkte på releasedaten for den nyeste traileren. Jeje.