GTA IV Online - kun XBOX 360 -

#1
I og med GTA IV er rett rundt hjørnet så synes jeg at det passer med en tråd for nettspilling.
Anskaffer selv GTA IV i natt, drar rett hjem og starter rett på singel player.
Men jeg skal ihvertfall snuse på multiplayeren i natt om ingenting annet.

Kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg til å prøve de forskjellige modusene :)
De av dere som får det i kveld til X360, sleng dere på en runde i natt for å teste.

edit:

Ingen her som har rørt multiplayer enda ?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Kan sikkert bli med bare dama får sett ferdig Frustrerte Kuer.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#6
Er med etterhvert, sender en mld på Live!
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Var ganske stilig den ene kampen jeg var med på ihvertfall. Hvis vi bare lærer oss kontrollene for å lage matcher og organiserer det bedre tror jeg det skal bli riktig stas. Om ikke annet minner det veldig om de hacka MP-modusene forgjengerne til PC hadde. ^^
Hva om flest mulig dropper innom klokka 22 i morra? Bare sånn tilfeldig tidspunkt.
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Det går sikkert også ann. Da starter jeg et rom klokka åtte og sender invites til de som spiller GTA da. Trur ihvertfall det er sånn man gjør det. Starter med litt freeplay.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Ikveld passer mye bedre for meg også. Har vært litt dårlig til å godta invites og slikt i det siste, har vært så balledypt i sidemissions og drit hver gang dere spiller, men ikveld finner jeg tid, nåo pråobb.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#13
Okai, Archtor og jeg starter runden på en parkeringsplass i et koselig suburban-område, skyter ut vinduet på den første sedanen vi ser og booster den. Få sekunder senere får vi telefon om en gjeng banditter sjefen vil ha knerta, så vi dukker opp på restauranten de chiller ved, og ruller sakte forbi mens vi tømmer magasin på magasin med Uzi-ammo mot flokken. Idet vi rydder opp restene og kommer oss avgårde, kommer det en SUV med lilla lag bånn gass mot oss - vi skyter vilt ut vinduene mot dem, og dukker akkurat unna ned en sidegate før de treffer oss. Vi får så telefon om et par politifolk som skal dø, så vi putter pedalen til metallet til vi er i hæla på den - så tømmer vi resten vi har ammo mot dem, og politimennene velter brennende ut av bilen. Så dukker gult lag opp i en jævla semitrailer, som vi rister av oss i boligstrøket takket være mine overlegne driving skillz og Archtors presise skyting. Det er Team Mafiya Work. Det er Team Mafiya Work som eier ting.
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Trodde det var skyt folk med bazooka når de kommer med helikopter og bare vil være snille som eide ting. :dry:
 

Lodin

Der Waaaah
#17
I dag, dette er en dag vi skal spille online. Ihvertfall er jeg og Archtor klare som egg og Niggerlas også bare han får maskina til å ikke kolapse.
Såh, når? Gjerne litt sent for min del.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#20
Skulle gjerne vært med, men har bytta inn discen min ennå, så jeg blir ikke med igjen før Platekompaniet får inn flere spill. Spørs om det blir før neste uke, altså.