GTA IV ONLINE -PS3-

#1
Jeg har spillet på begge platformer men har lyst til og bruke ps3`n min litt nå føler jeg.

Så hei hei dette er da en tråd som alle andre, avtal ett game og legg hverandre til på psn.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#3
Ja, jeg også, og kommer vel til å dukke opp online etter hvert.

PSN-nick: Husmannen.
 

Terje

mostly harmless
#4
Har fått tak i det jeg også, roter meg gjennom single-playeren foreløpig. Men det blir vel å teste ut online sånn etterhvert også.
 

oma

Village Drunk
#6
prøvde mp tidligere i dag, kom meg ikke på nett :/ prøver igjen om en times tid eller noe
 

oma

Village Drunk
#7
dobbelpost: noen som har fått "could not reach game provider" error ting? Kommer meg ikke på nett :/
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#8
Sikkert samme problemet som gjør at du ikke kom deg online på CoD4, oma. Ta å google feilbeskjeden og få satt opp PS3-en sine nettverksinnstillinger rett. Har du alt av network settings på Automatic?
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Nope, PS3-serverne til Rockstar datt opp og ned av for mye trafikk i hele går. De driver desperat å prøver å finne en løsning.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Xbox Live sux 50 spenn måneden for nettspilling nei takk

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#11
Jeg vil og jeg vil og!

Fi faen ass, PlayStation suger så jævlig kontrollen er så ræva og den er så stor og at det er gratis online reflekteres bare i hvor sykt ræva alt ved maskinen er!
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Tenkte bare det kunne være greit å vite at det ikke er på spillerns side problemet ligger. :slash:
Er sikkert fiksa allerede.
 
#13
En annen ting som er kult og vite er att om du har på UPNP i routeren din så kan det være slit og finne kamper på psn.
Jeg slet mye med det, men når jeg skrudde det av så fungerer det fint.
Litt mongo dog da jeg må ha det på for og få åpen NAT på live.:baby:
 
#15
Er det flere enn meg som fortsatt har store problemer med å få multiplayeren til å fungere? Jeg og en kamerat prøvde flere ganger å få igang noe spilling tidligere i kveld, men ble hele tiden frakoblet nesten med en gang vi kom inn i spillet. Utrolig irriterende at det tekniske funker så dårlig. Spillmessig virker det utrolig bra gjennomført. : /
 
#16
Shigsy: Det skjedde første gangen med meg også. Men nå fungerer det veldig smooth. Ikke noe problem i hele tatt.
 
#17
Er med på noen runder når ting begynner å funke. Kjenner desverre ingen andre med ps3 så dere får duge.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#18
Dere får invite når dere ser at jeg spiller GTA IV.

PSN: novaster
 
#20
Til de som sliter med å holde en connection:

In order to play GTA IV via the PS3 network you will need to open the following ports on your router:

UDP ports:

6672, 28900

TCP ports:

8000-8001, 27900, 28900