GTA IV (PS3) selges - SOLGT

Status
Stengt for ytterligere svar.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#1
Har prøvd å selge dette spillet til to stykker på forumet som har trukket seg av ulike grunner, men vil gi det en sjanse til før jeg legger det ut til 499,- pluss porto på QXL. Spillet er nytt med forsegling. 450,- er Spillegal-rabatt. ^_^
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#2
Yoyoyoyoyo, jeg har lyst på det ene eksemplaret. Snakker vi 400 uten porto, ja? :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#3
Ja, vi gjør vel det. Det er litt homo å sende noe med posten innad i Oslo, men jeg tror jeg har litt for mye eksamensstyr for øyeblikket til at det funker å møtes. Har sendt PM.
 
#4
Homo? Altså homogent?
Vil det sei at alle i heile Oslo sender sneglepost til kvarandre i staden for å møtes?

Herregud så teit. Og upraktisk!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Homofilt. Altså teit. :p

Men det var ikke ment diskrimenerende mot homofile, alle mine nærmeste venner er homser! :ninja:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
Det er sånn man sier for liksom å bevise at man ikke har fordommer, f.eks. når FrP-ere sier at de kjenner flere innvandrere.

GTA IV er mer eller mindre solgt til Justin Case, må bare vente på bekreftelse før tråden kan stenges.
 
#8
Klart, alle kan ikkje være bevisst på sitt vokabular.

Merker at det er ein artig trend på dette forumet å bruke "homo" synonymt med "teit", men samtidig ingen direkte fiendtlighet mot homofile, og det er jo bra. Man plukker vel opp uvaner raskt online, med skjellsord i CS som "UR GHEYYY" og teabagging i div fps er det jo klart det får effekt på gamerforum også.

Skjønt, litt trist.

Men, grattis med byttet, dette temaet trenger i så fall ein egen tråd. ;)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#9
Jeg tror nok det handler mer om intern sjargong noen tar og andre ikke, enn å "ikke være bevisst på sitt vokabular". Jeg vet ikke om jeg vil kalle det en uvane heller, selv om det isolert sett kanskje ikke er helt heldig å skrive homo og mene teit. Jeg tror f.eks. Justin skjønte hva jeg mente, og det var jo hovedpoenget med beskjeden, og i motsatt fall skyldes det nok heller litt manglende norsk språkforståelse, siden det burde være mulig å få med seg at meningsinnholdet i setningen var at personlig overlevering er å foretrekke, men at det ikke passet i denne situasjonen. Ved å bruke ordet men til å skille to setninger setter man jo et motsetningsforhold mellom setningene, som gjør at de ikke kunne bety det du først trodde, uansett hvilken betydning man legger i ordet homo. Men, ja, dette er vel en diskusjon som hører hjemme et annet sted. :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#11
Må være lov å negre litt (neger som verb i betydningen rote/tulle/fremstå kjipere enn man er) av og til. Men det blir jo helt håpløst å holde K/S/B-trådene avsporingsfrie heretter.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#12
Det er herved bekreftet. Men hold gjerne tråden åpen for å fortsette diskusjonen rundt "neger" som adjektiv, verb m.m!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#13
Vi får starte en egen tråd/lage eget delforum.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.