GTA IV utsatt til 2008..

#1
Følte dette var en ganske så stor nyhet så laget en ny tråd.

Flere sider melder nå at Take-Two har annonsert at GTA4 ikke vil bli klart til oktober 2007, og vil bli utgitt en gang i andre kvartal 2008.
Egentlig ikke så trist spør du meg, så lenge de får polert spillet enda mer. Nok godbiter i høst uansett.

Kilde: 1up og diverse andre.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Nå var jo antageligvis ikke det et spill Microsoft ville lansere direkte i etterkant av Halo 3 uansett, så særlig overraskende er det jo ikke.
 
#3
Litt spesielt av Rockstar å utsette et spill såpass lenge, så da er det tydlig at det må til. Så antagelig ikke noe å grine over, mao. ;) Og som Freeman sier, nok av perlespill å se frem til i høst/vinter allikevel.

Forresten, noen som har sett noe om en eventuell PC-versjon av spillet? Regner med det kommer, men kan ikke huske Rockstar har nevnt et kvekk om det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Agent Spin here!

Sånn ellers, kurant. Da blir det ett mindre spill å plukke opp i høst, og takke faen for det.
 

Kilik

Lokal moderator
#6
Ser på dette som en gladnyhet faktisk. Nok av spill å holde styr på uansett til høsten.

Blir alltid litt bekymret når et spill kommer ut på første fastsatte dato, særlig når datoen blir satt ett og halvt år på forhånd. Enten er det jævlig god prosjektplanlegging eller så må man droppe features og finpussing for å rekke datoen. Så og si alle virkelig ambisiøse og velpolerte spill blir utsatt. Finnes unntak selvsagt, men det er som regel en sterk sammenheng mellom kvalitet og utviklingstid.

Kanskje Manhunt 2 kommer i oktober i stedet? Det har jo fått mye gratisreklame i det siste...

Dette må da virkelig være et hardt slag for Sony og PS3? Heavenly Sword og Uncharted har ikke akkurat den samme gjennomslagskraften som Halo 3 i høst...
 
#9
Dette må da virkelig være et hardt slag for Sony og PS3? Heavenly Sword og Uncharted har ikke akkurat den samme gjennomslagskraften som Halo 3 i høst...
[/b]
Jeg ser dette gang på gang, folk undervurderer Heavenly Sword. Er det bare jeg som tror at dette er starten på en killer-ap til Playstation? Hva med Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, ingen ting på markedet ser like bra ut som det spillet, altså innen animasjones sjangern.

btw: Halo 3 utsatt til 2008, kommer snart...
 
D

Doctor Downs

Gjest
#11
Betyr dette at jeg ikke har noen unnskyldning for å ikke kjøpe Halo 3 lenger?
 
#14
gah.. men at gta-spill kommer ut i oktober har jo alltid vært en universal sannhet, et ubestridelig faktum. take two ødelegger verdensbildet mitt!

... med mindre det blir videre utsatt og vi ikke ser det før til oktober neste år. hvor sikre de føler seg på at de klarer å holde den nye slippdatoen er jo verdt mye når de nettopp har forskjøvet et av høstens største spill ni måneder til tross for at de, arrogant nok, satt datoen tidlig i år. hurra!
 
#15
SITAT(NiloPilo @ 03.08.07, 01.02) 75987
Hva med Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, ingen ting på markedet ser like bra ut som det spillet, altså innen animasjones sjangern.
[/b]
Tenker du selve grafikken bare, eller? Må si at jeg syns Super Mario Galaxy ser nesten vel så bra ut egentlig, i tillegg til at gameplayet ser mye kulere ut.