GTA SA: Hvordan ser din CJ ut?

Som dere sikkert vet kan man gjøre en del hverdagslige ting i GTA SA, sånn som å kjøpe klær, gå til frisøren, trene og spise. Jeg lurte da på hvordan din CJ ser ut?

Min CJ hadde lenge rosa mohikanersveis, topptrent, toppløs og med vanlige jeans, men etterhvert som jeg vant på hesteveddeløp, rullet pengene inn, og jeg kunne ta turen til Didier Sachs, den mest lukseriøse klesbutikken i Los Santos. CJ's nye look var etter dette: blonde cornrow hårstil, muskelbunt, mørk dress, diamantkjede med $.

Min har er svær Afro og løper rundt topptrent, toppløs i grønne dongribukser, med dogtags rundt halsen og svarte solbriller.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Min er så feit at han fyller hele skjermen, har en halvmeter høy piggsveis og vralter rundt naken med konstant ereksjon.

Slik ser min CJ ut.. Jeg dro til en hemmelige by og gjorde oppdrag for "MJ" som viste meg til en lege hvor jeg kunne forandre hudfarge...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, etter utallige oppfordringer kan jeg nå presentere følgende screenshot av CJ-en min:

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg ikledde min superman-drakt og lagde en frisyre som kan minne om den veldig hippe "pastor tim"-looken fra sekstitallet. Behold:

Opprinnelig skrevet av Pimpbot 3000@29.03.2005, 12.17
Som dere sikkert vet kan man gjøre en del hverdagslige ting i GTA SA, sånn som å kjøpe klær, gå til frisøren, trene og spise. Jeg lurte da på hvordan din CJ ser ut?

Min CJ hadde lenge rosa mohikanersveis, topptrent, toppløs og med vanlige jeans, men etterhvert som jeg vant på hesteveddeløp, rullet pengene inn, og jeg kunne ta turen til Didier Sachs, den mest lukseriøse klesbutikken i Los Santos. CJ's nye look var etter dette: blonde cornrow hårstil, muskelbunt, mørk dress, diamantkjede med $.
197529​
Har akkurat det samme...