GTA: San Andreas annonsert

#1


Mange venter spent på hva neste GTAspill blir. Nå er GTA: San Andreas annonsert og har fått dato 22 oktober i europa. Hva nytt spillet kommer til å inneholde har vi desverre ikke hørt noe om ennå, men en ting vet vi: DETTE BLIR STORT!.

 
#2
Fy faen som jeg gleder meg!
Husker da GTA:3 kom, livet dreide seg rundt og om spillet..
Samme med GTA:vice, jeg og broren min satt oppe en hel langhelg og spilte nærmest døgnet rundt..
Blir spennende å se hva vi vil se av nye greier nå..
 

Halky

Veteran bruker ;)
#3
Ehhh hmm, ikke for og klage men vi har allerede et emnet om det her inne på SG tror jeg :p Og seff gleder jeg meg til det kommer :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Woohoo, dette blir fett. Men jeg håper dette blir det sista GTA-spillet basert på den grafikkmotoren, iogmed at den begynner å bli litt sliten.
Men dette blir konge.
 
#5
Opprinnelig skrevet av Baronen@30.04.2004, 17.38
Woohoo, dette blir fett. Men jeg håper dette blir det sista GTA-spillet basert på den grafikkmotoren, iogmed at den begynner å bli litt sliten.
Men dette blir konge.
JA,Det hadde vært fet med en ny grafikk, men er det fordi spillet er så stort ?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Er nok det. Men spillet har jo absolutt ikke dårlig grafikk ellernoe slikt, det er jo utrolig hva Rockstar har prestert å presse ut av PS2'en. Men jeg gleder meg mer til GTA på PS3, med en annen fysikkmotor - man blir kanskje litt lei av denne. Og, tre spill med samme fysikkmotor holder, syns jeg. Men ikke tvil om at dette blir konge. :king:
 
#7
Jeg trodde de skulle lage ny grafikk motor jeg da :( . So much for that hope.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Bah, det er vel ikke bestemt, men jeg er ganske sikker på at de kommer til å bruke den for å avslutte serien. Nei, det jeg virkelig gleder meg til, er PS3-GTA-spillene. <3