GTA - San Andreas

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tror ikke dette spillet trenger noen slags form for introduksjon. Enten man eier en PS2 eller ei. Men jeg tror nok mange Xbox eiere som ikke har PS2 har lyst å få klørne sine i dette spillet.

Til nå så må jeg si at ting er da temmelig likt. Forventa egentlig ikke noe annet. Det går helst på litt grafiske oppløftninger. Ikke noe revolusjonerende saker. Men det er ganske tydelig at denne versjonen er PS2 overlegen.
Teksturene har blitt forbedra. Alle skilt osv kan man endelig lese uten å stresse og sprenge et blodkar i øynene. Litt bedre drawdistance, fog ser bedre ut. Og modellene på karakterene ser litt forbedra ut. Ja, spillet kommer også i Widescreen :)
Kontrollen i seg selv er ganske så lik PS2 varianten, men med litt forskjeller da map wise. Jeg følte selv at det var lettere å kjøre i denne utgaven pga skulder triggerene som er analoge gav bedre kontroll. Meget bra :)

Det beste av alt tror jeg muligheten til å ha dine egne soundtracks i spillet. Spillopplevelsen ble forbedret når jeg kan lage skikkelig mye helvete, stikke av i en rå bil med masse purk bak meg mens det dundrer bad ass metal i kjerra mi. Et stort pluss i min bok!

Nei, glad jeg ikke runnet spillet på PS2. Har en del å ta igjen da siden jeg hadde unlocket 2 byer på PS2 versjonen, så endel deja vu blir det nok. Men det skal bli en fryd. Spesielt når man slipper PS2'en sin kjedelig loade tid.

Anbefales til alle som ikke eier spillet pga PS2 mangel. Så, blir det GTA på dere som eier xbox ? Eller er GTA blitt tygga på så mye at det har mista sin smak som en billig Baywatch tyggegummi ?

Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@08.06.2005, 04.28
Spesielt når man slipper PS2'en sin kjedelig loade tid.
231107​
..for de som spiller fra harddisk ja. Det er bra du holder oss oppdatert din jævla warezape. :ler:

Jeg spilte San Andreas i rundt 50 timer på PS2, så det blir nok ikke noen Xbox-versjon på meg. Jeg har fått nok.

Opprinnelig skrevet av thagen+08.06.2005, 05.09-->
<!--QuoteBegin-WiKKiDCLOWN
@08.06.2005, 04.28
Spesielt når man slipper PS2'en sin kjedelig loade tid.
231107​
..for de som spiller fra harddisk ja. Det er bra du holder oss oppdatert din jævla warezape. :ler:

Jeg spilte San Andreas i rundt 50 timer på PS2, så det blir nok ikke noen Xbox-versjon på meg. Jeg har fått nok.
231109​
[/b]
Og hvor skrev jeg at det ble kjørt fra harddisk ? Tror du jeg hadde nevnt loadetiden hvis den ikke var forbedra i forhold til PS2 på samme type media ? Jeg går ikke utifra at alle har modifisert xbox her på forumet.

Kjepphøy, den fargen kler deg ikke.

Ape.. Ja, du har noe å lære fra en ape. Bedre manerer feks.

Var ikke meningen at du skulle bli så sinna da. :ler:

Det har seg bare sånn at jeg leste i Gamespot sin anmeldelse at loadetidene er ganske like i PS2- og Xbox-versjonen, så da antok jeg at du spilte fra harddisk. Så feil kan man altså ta.

Opprinnelig skrevet av thagen@08.06.2005, 07.47
Var ikke meningen at du skulle bli så sinna da. :ler:

Det har seg bare sånn at jeg leste i Gamespot sin anmeldelse at loadetidene er ganske like i PS2- og Xbox-versjonen, så da antok jeg at du spilte fra harddisk. Så feil kan man altså ta.
231116​

Tatt fra IGN :

Speaking of continuity, the load times are much shorter in the Xbox version. So going from outside to inside a building is literally done in the blink of an eye.
IGN gutta spiller det fra harddisk dem også ? Skal jeg skrelle en banan til deg nå eller.. ? ;)

Ja, feil kan man ta. Det går greit :ler:

Gamespot:

Loading times on the Xbox don't seem to be much faster than the PlayStation 2 release, and for some weird reason, a loading message occasionally appears onscreen, even in situations where the load times are supposed to be hidden, like when changing your hairstyle.
Vet ikke hva vi skal tro jeg? Dette er forresten jævlig interessant, er det ikke? Tror nesten vi må slutte nå.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vet du, klovnefar... kjepphøy kler ikke deg heller.
Jeg tenkte faktisk "jasså, han spiller fra harddisk" da jeg så det jeg også. Vedder på at du faktisk har lasta det ned.

Opprinnelig skrevet av thagen@08.06.2005, 07.57
Gamespot:

Loading times on the Xbox don't seem to be much faster than the PlayStation 2 release, and for some weird reason, a loading message occasionally appears onscreen, even in situations where the load times are supposed to be hidden, like when changing your hairstyle.
Vet ikke hva vi skal tro jeg? Dette er forresten jævlig interessant, er det ikke? Tror nesten vi må slutte nå.
231119​
Tror vi må møtes til duell , rygg til rygg, gå 10 meter fra hverandre og kaste bananer på hverandre som de apene vi er :p

Nei, jeg la selv merke til at loadingen var kortet ned. Ikke sinnsykt mye når du starter spillet, men når du går inn/ut fra bygninger og ikke minst når man saver. Og da bruker jeg som alle andre harddisk å save på ;)

Tror nok e skal ha det.
Det er så mye galt med PS2 versionen.
E har herpa en kontroll. Flere skal det ikke bli. :flau:

Så gleder jeg meg til GTA 4, til PS3. :kul:

Men under MULTI? :rulleøyne:

Jeg vil også veldig gjerne ha Xbox Versjonen... Har den kommet til Norge enda? Og kjedelig å betale fullpris..
Jeg vil kjøpe det for 250,- på qxl. :ehm...:

Opprinnelig skrevet av MattMan@08.06.2005, 09.08
Jeg vil også veldig gjerne ha Xbox Versjonen... Har den kommet til Norge enda? Og kjedelig å betale fullpris..
Jeg vil kjøpe det for 250,- på qxl.  :ehm...:
231132​
Helt enig! Håper Elkjøp har noe billig pris på GTA SA.
10. juni. Altså til fredag.

Lodin

Der Waaaah
Gidder ikke kjøpe dette til full pris nei. Ikke så lenge siden jeg runna PS2 versjonen for andre gang så jeg føler ikke noe pressende behov.

Og hvorvidt Wikkid spiller fra HD eller ikke er faktisk helt uintreresant. Siden det ble sluppet i statene på Mandag er det vel heller tvilsomt at han har rukket å importere en kopi. Tviler også på at vi snakker om en PAL utgave. Derfor opprettholdes påstanden om warezape oppførsel. :p

Ækk, jeg trenger et spill for tiden. Tror jeg horer meg og kjøper spillet på spiderman på fredag. Må en tur innom byen uansett.

Har ps2-versjonen, men hver gang jeg spiller det irriterer jeg meg grønn over mangelen på triggere hos ps2-kontrollen. Kommer nok til å kjøpe xbox-versjonen en gang i sommer, så kan jeg også klare å fullføre spillet uten å få en enorm trang til å hive min ps2-kontroll ut vinduet...

Opprinnelig skrevet av Lodin@08.06.2005, 10.38
Gidder ikke kjøpe dette til full pris nei. Ikke så lenge siden jeg runna PS2 versjonen for andre gang så jeg føler ikke noe pressende behov.

Og hvorvidt Wikkid spiller fra HD eller ikke er faktisk helt uintreresant. Siden det ble sluppet i statene på Mandag er det vel heller tvilsomt at han har rukket å importere en kopi. Tviler også på at vi snakker om en PAL utgave. Derfor opprettholdes påstanden om warezape oppførsel.  :p
231161​
Samme til deg Lodin. Liten hykler som har alt på sitt rene, kvittering på hver en mp3/film/spill har vel du også.

Skal varsle Vatikanet om at vi har nok en helgen blandt oss.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@08.06.2005, 07.59
Vet du, klovnefar... kjepphøy kler ikke deg heller.
Jeg tenkte faktisk "jasså, han spiller fra harddisk" da jeg så det jeg også. Vedder på at du faktisk har lasta det ned.
231120​
Jaja, vi vet du liker å krangle. Har gjort ingenting annet enn å poste info, har ingen intensjoner om å plage/irritere andre brukere her. Spillegal er blitt en fuckings barnehage. Jeg driter i hva du tenkte og resten av folket. Spør du meg så er det alt for mange som hykler her. De aller fleste her har piratvare enten det er mp3er, filmer, spill. Gå en annen plass og lek Judging Amy.

Gidder ikke diskutere med deg igjen, så kos deg :)

Status
Stengt for ytterligere svar.