GTA V til PS3

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Edit:


Oppdatering: 16.12.2013


GTA V: Solgt

GTA V Guide: Solgt

Sjakk fra Marokko: Solgt

iRobot Roomba Discovery: Solgt

iRobot Scooba: Solgt
 

Vedlegg

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Er det der alle sjakkene du har, eller har du flere sjakker? Jeg har en sjakk fra før av, men jeg kunne sjakke meg til å sjakke en sjakk til.
 
#5
Er det der alle sjakkene du har, eller har du flere sjakker? Jeg har en sjakk fra før av, men jeg kunne sjakke meg til å sjakke en sjakk til.

Jeg har noen andre 'vanlige' sjakk også. Disse tre jeg viser her er vel blant de mer eksotiske. Se mine auksjoner på QXL mod:FY!. Ellers selger jeg også sjakk-klokke diverse annet, f.eks helt nye/ubrukte/uåpnete iRobot Scooba og Roomba, som er automatiske støvsugere. De koster gjerne 3-4000 kr, men jeg selger de for kun kr 500! Perfekte julegaver!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#6
Hva pokker skjedde i denne tråden her? Sist jeg titta var det en ganske cringe worthy (flau dekker det ikke, kom igjen språkfanatikere; hjelp meg) annonse for GTA, så kommer det sjakk og faens robotstøvsugere inn i bildet? Kall meg gjerne lettrolla om det er det som er tilfellet, men gud bedre... Demake sa det best i juksekodehistorie( som ikke har noe som kalles historie)-tråden;

Hvis dette er Neo-SG så melder jeg meg ut.
Ps: får fist for efforten
 
#8
Hva pokker skjedde i denne tråden her? Sist jeg titta var det en ganske cringe worthy (flau dekker det ikke, kom igjen språkfanatikere; hjelp meg) annonse for GTA, så kommer det sjakk og faens robotstøvsugere inn i bildet? Kall meg gjerne lettrolla om det er det som er tilfellet, men gud bedre... Demake sa det best i juksekodehistorie( som ikke har noe som kalles historie)-tråden;



Ps: får fist for efforten

Tja.. hva ønsker du svar på egentlig, kompis? Dette er vel 'kjøp og salg'-tråden, er det ikke? Hvor falt du av lasset?

Jeg skal selge.

GTA V er et spill. Sjakk er et spill. Sånn var den sammenhengen.


Så spurte noen om jeg hadde andre sjakk og jeg nevnte at jeg solgte andre sjakk og at de annonsene var på QXL. Og da nevnte jeg likesågodt at jeg solgte andre ting også, som f.eks sjakk-klokker og diverse andre ting som iRobot støvsugere. Sånn kom det inn. Hvorfor var dette så supervanskelig å holde tritt med for deg?
Er dette et resultat av MTV/ Twitter/ Instagram? Kun korte inntrykk gjelder? Klarer ikke lenger å ha konsentrasjonen oppe og holde lange samtaler i gang? Veita faen jeg. Bare spør så skal jeg svare så godt jeg kan! Er det nå man skal skrive :Kappa:? Fikk aldri det der med meg helt...
 
#9
Disse robot støvsugerne dine. Kommer de med kvittering? isåfall kjøper jeg alle sammen.


Jeg gir full garanti. 100% fornøyd eller pengene tilbake! Det er absolutt et trygt kjøp!

Du får dessuten med veldig mye ekstrautstyr som ekstra børstehoder, mange filter og stor flaske spesial vaskemiddel og denslags.

Alt er helt nytt og ubrukt! Hvis du bor i Bergen kan du jo bare stikke innom og kikke på de.

Hvis du er seriøs på at du vil ha så gå på QXL og søke på 'iRobot roomba', der har jeg gitt litt mer info.
Men om du virkelig vil ha de kan du likegodt sende meg en SMS (48121934) så fjerner jeg de auksjonene og vi kan gjøre opp via email eller noe. Legger ved noen bilder her. Mon tro om ikke ExciteMike blir enda mer excited da.


scooba06.jpg



scooba01.jpg




Roomba01.jpg



scooba09.jpg
 
#12
Jeg ble ikke mer Excited nei, siden du ikke svarte på spørsmålet mitt.


Jeg trodde jeg hadde svart på spørsmålet. Svaret er JA, du kan godt få kvittering. Det er jeg som er selger. Du får full garanti fra meg. Er du ikke fornøyd med produktet får du alle pengene tilbake.

Disse robot støvsugerne dine. Kommer de med kvittering? isåfall kjøper jeg alle sammen.
Jeg gir full garanti. 100% fornøyd eller pengene tilbake! Det er absolutt et trygt kjøp!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#13
Du må innrømme at hoppet fra et PS3-spill til robotstøvsugere er tilstede. Du går ikke inn på en tråd for salg av DS-spill om du skal ha ny vaskemaskin

Og Mike lurte på kvittering. Ikke garanti fra deg. Kvittering, som i butikkvittering (regner jeg med)
 
#15
Du må innrømme at hoppet fra et PS3-spill til robotstøvsugere er tilstede. Du går ikke inn på en tråd for salg av DS-spill om du skal ha ny vaskemaskin

Og Mike lurte på kvittering. Ikke garanti fra deg. Kvittering, som i butikkvittering (regner jeg med)


Javisst er hoppet der, men den kom som en naturlig evolusjon av tråden slik kommentarene kom. Ikkenoe usedvanlig.

Ang. kvittering, så er jeg 'butikken'. En kvittering er ikke annet enn en papirlapp der det bekreftes hvilken sum er overført for hvilken vare. Jeg, du og hvem som helst annen person kan utstede en hvilken som helst kvittering når som helst.

En kvittering gir så kjøperen visse rettigheter i forhold til kjøpsloven, hvilket jeg gir. f.eks pengene tilbake om varen ikke samsvarer med det annonserte, reklamasjonsrett ved feil/skade osv osv.

Det er NULL PROBLEM for meg å skrive en papirlapp hvor jeg kvitterer for overført sum og at kjøperen får pengene tilbake i henhold til kjøpsloven om varen ikke gir 100% tilfredsstillelse.
Capishe?
 
#16
Dette er en bra tråd. Hvor stort areal kan roombaene støvsuge?

Takk. Aner ikke. Jeg elsker kommabruken i din signatur. Hva er referansen?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#17
Tror det han mener er: er de legit? Du som selger får jo også en kvittering fra de som selger deg disse.
Har DU noen kvittering på at de er lovlig anskaffet?
Hele greia her er jo veldig rar.
Kjøp en bil for en krone, men da må du kjøpe denne rattvarmeren til 250000
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#20
DrBhup: Importerer du disse selv fra produsenten og fungerer som norsk grossist for dem, eller har du kjøpt dem fra noen og videreselger? Hvis de f.eks. er "importert" fra eBay er jo det til personlig bruk, og hvis de er kjøpt for å videreselges må det legges på norsk moms på prisen.

Minner også om at du gjerne må selge ting her, men du kan ikke bruke Spillegal som gratis reklameplass for QXL-annonser.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.