GTA V til PS3

Status
Stengt for ytterligere svar.

demake

Seksuelt godteri
#21
Jeg caller tjuvgods!
 
#22
Drbhup. Om jeg får kopi av passet ditt, førerkort og bankkort, og du får hele familien din til å skrive under på at du garanterer for varene, har det nada å si hvis jeg foreksempel kjøper fem defekte produkter.

Som nevnt tidligere. Jeg kjøper hele sulamitten av deg HVIS du kan vise kjøpskvittering fra en butikk i Norge, eller i utlandet.

Og hvis du ikke har det, ønsker jeg deg lykke til med å omsette looten din.
 
#23
Drbhup. Om jeg får kopi av passet ditt, førerkort og bankkort, og du får hele familien din til å skrive under på at du garanterer for varene, har det nada å si hvis jeg foreksempel kjøper fem defekte produkter.

Som nevnt tidligere. Jeg kjøper hele sulamitten av deg HVIS du kan vise kjøpskvittering fra en butikk i Norge, eller i utlandet.

Og hvis du ikke har det, ønsker jeg deg lykke til med å omsette looten din.


Jeg kjøpte selv en 4-5 stykk på Finn.no fra en som importerer disse. Dette ble gjort for en god stund tilbake. Noen har vært i bruk, men så har jeg flyttet fra Stavanger til Bergen til et hus hvor det ikke lenger er gulv, men vegg til vegg teppe, ergo kan jeg ikke lenger bruke de resterende iRobot'ene, og legger således disse ut for salg for en latterlig lav pris.

Som nevnt, de kostet ca 2500 - 3000 kr pr stykk, + tillegg for ekstrautstyr.

Dessuten, hvis noen her er fra Bergen er jeg en relativ 'kjent' figur i spill-miljøet. Jeg er 35 år og lege og jobber på Bergen legevakt og heter faktisk Bhup, hence mitt nick dr Bhup. Jeg har konkurrert i Tekken og de fleste som spiller fighting-spill i Bergen/ Oslo vet hvem jeg er da de har møtt meg in real life.

Jeg har solgt flerfoldige archade-sticks og hitbox'er og diverse spill, nå sist en 3DS, og ingen har noensinne klaget før. Disse Roomba'ene tar opp kun plass i boden og jeg gjennomfører et stort rydddeprosjekt og vil egentlig bare bli kvitt de kjappest mulig. Dersom de ikke blir solgt til denne latterlig lave prisen kommer jeg bare til å kaste de! Yup.

Så svaret er JA, de er 100% legit og fungerer. Dessuten, hvilken del av setningen 'Dersom du er misfornøyd med handelen, får du 100% av pengene dine tilbake' er vanskelig å forstå?
 
#25
Jeg har så lyst til å svare sarkastisk og frekt til deg nå.

Men det skal jeg ikke. Siden jeg er i så godt humør i dag. Håper du blir kvitt de kjapt da. Lykke til.

Godt du er i godt humør! Jeg er også i godt humør idag. Ingen grunn til å bli overexcited. Alt ordner seg. I promise :)

Tror det han mener er: er de legit? Du som selger får jo også en kvittering fra de som selger deg disse.
Har DU noen kvittering på at de er lovlig anskaffet?
Hele greia her er jo veldig rar.
Kjøp en bil for en krone, men da må du kjøpe denne rattvarmeren til 250000
Lol. ja, det var nok et mislykket forsøk på å være orginal og/eller morsom. Poenget var å selge GTA V til ca 300 + guiden til en hundrings eller noe. Tanken var nok at så lenge sluttsummen er den samme spilte det ingen rolle hva som kostet hvor mye...

Minner også om at du gjerne må selge ting her, men du kan ikke bruke Spillegal som gratis reklameplass for QXL-annonser.

Ok. Visste ikke noe om reglene om å ikke poste andre nettsteder og linker. Skulle til å fjerne de nå, men ser at moderator har gjort det allerede. Gode greier!
 
#26
Oppdatering: 16.12.2013


GTA V: Solgt

GTA V Guide: Solgt

Sjakk fra Marokko: Solgt

iRobot Roomba Discovery: Solgt

iRobot Scooba: Solgt
 
Status
Stengt for ytterligere svar.