GTA Vice city

F

Fanta Boy

Gjest
Noen som fortsatt spiller det????
Jeg spiller det en skjelden gang på vektern PS2 :)
Har tatt 16 missons eller noe, fullført litt over 30% eller 50 husker ikke.

Vice City er det spillet jeg har likt aller best, og da har jeg jo selvfølgelig klart det 100%. Mangler fremdeles "Godfather" og "Stuff of Legends", da. Jeg har ikke rørt spillet siden mars, og jeg skal klare å holde meg unna noe GTA-spill før San Andreas, slik at det skal ta lengst mulig tid før jeg blir lei.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Spiller det på PC i disse tider. Kult spill, selv om jeg har satt meg fast. Det er to missions jeg anser som umulige, selv med cheats invollvert.

Mission 1: du skal hjelpe Avery med å sprenge en byggeplass, dette ved hjelp av et fjernstyrt helikopter. Dette er umulig pga. styringen av helikopteret på pc er så klønete at helikopteret ikke har sjanse til å overleve alle kræsjene + skuddene fra vaktene der.

Mission 2: du skal skaffe en sjåfør til et aldri så lite bankran, men du må kjøre et streetrace mot ham, og der MÅ du ha en Sentinel(mens han får en Sabre Turbo...). Dette klarte jeg ikke engang på PS2. Bilen man bruker er ALT for treig, og at hans bil styres helt perfekt i tillegg til at politiet kun prøver å kræsje deg ut av veien hjelper heller ikke. Har prøvd 36 ganger, men enda ikke klart det.

At jeg har funnet ut hvor man kan få 3000 graders spinn, hoppet 200 meter og har 50 millioner dollar i spillet sier sitt. Jeg har spilt dette mye!

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Flott at du skriver så utfyllende svar, Fantagutt. Og ja, jeg synes også det var ganske lett på PS2, men på PC er det som å prøve å kile en blåhval slik at den hopper opp og snapper pølsa fra den brennende Yoshien.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Opprinnelig skrevet av Mandark@14.06.2004, 15.00
Mission 1: du skal hjelpe Avery med å sprenge en byggeplass, dette ved hjelp av et fjernstyrt helikopter. Dette er umulig pga. styringen av helikopteret på pc er så klønete at helikopteret ikke har sjanse til å overleve alle kræsjene + skuddene fra vaktene der.
Bruk en vanlig joystick hvis du har, da er det nemlig piss-enkelt.

D

Deleted member 91

Gjest
Mandark: Jeg greier heller ikke det bil-racet, men det er lenge siden siste forsøk. Jeg har hørt at man kan parkere en raskerer bil lenger nede i veien, og ta midt i racet. Har ikke giddet å prøve selv, men det skal gjøre det mye enklere, har jeg hørt. :tommelopp:

Fanta: Aaaargh!

Opprinnelig skrevet av Mandark@14.06.2004, 16.00
Mission 2: du skal skaffe en sjåfør til et aldri så lite bankran, men du må kjøre et streetrace mot ham, og der MÅ du ha en Sentinel(mens han får en Sabre Turbo...). Dette klarte jeg ikke engang på PS2. Bilen man bruker er ALT for treig, og at hans bil styres helt perfekt i tillegg til at politiet kun prøver å kræsje deg ut av veien hjelper heller ikke. Har prøvd 36 ganger, men enda ikke klart det.
Parkér en PCJ rundt første sving. Med en gang du kommer rundt svingen, hopp ut av bilen (gjerne i fart), og ta PCJ-en. Lettere med en motorsykkel, siden du bare kan kjøre midt i veien eller på fortauet hvis det er mye trafikk. Du har til og med tid til å falle av et par ganger hvis du er rask. :tommelopp:

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, de oppdragene du sliter med der Mandark :p De var jo lette på PC da hehe :p Selv om jeg slet ganske så kraftig med dem på PS2. Selv om jeg syns GTA:VC ble nesten for lett på PC, en det var til PS2. Ahhh som jeg gleder meg til GTA:SA! :D

Har spillt det altfor mye jeg og. Er mildt sagt drittlei av det. har hørt alt på radion, og jeg synes ikke det er noe morsmot lengre :(

Jeg har både GTA3 og Vice City. Begge er jeg rimelig lei av, spesielt GTA3.... men til tross for at dette er et spill man blir fort lei, så kommer jeg nok alikevell til å kjøpe San Andreas... er jo moro i begynnelsen da.... :kul: