GTA3 til NES

Lodin

Der Waaaah
#1
Høres utrolig ut, men det er faktisk en kar som driver å porter GTA3 til NESen. Veit ikke hvordan dette kommer til å bli, men det er godt å se at folk har hobbier.







LINKH
 
#4
hehe.... det må jeg prøve en gang...:p
 
#6
Note to self: Last ned.
 
#7
Opprinnelig skrevet av SortUlv@04.11.2004, 09.02
Note to self: Last ned.
129772​
ja det er smart...
er det noen som har funnet det..???
 
#10
[overlegen] old nus! [/overlegen]

nei det ser morro ut. ja, på den siden (eller så linker den til det) er det noen ville hardware modifikasjoner de har gjort. Nes skjermkort f.eks


morro :svette:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#12
Herlig. Rett og slett herlig.

Forresten, noen som husker han som skulle konvertere Ocarina Of Time til SNES? Hvordan gikk det prosjektet, egentlig?
 
#14
Opprinnelig skrevet av Agahnim@04.11.2004, 16.40
Hva med å lese litt på den siden Lodin lenka opp til?
129968​
åå sorry... så ikke linken...:p
 
#15
Sånt du synes er fett i ca 5 min. Deretter legger du det vekk og mest sannsynlig blir det aldri spilt igjen. Nei, hold dere til GTA:SA folkens ;)
 
#16
Ja. Vi kan ikke sløse bort tiden vår på slike artige kurositeter. Det blir for dumt. ;)
 
#17
Enig med klovnen. GTA er morro for fem minutter i 2D formatet, og etterpå så legger man det vekk for godt, når man går lei av å skyte ned på folk.

Og det ville egentlig ikke forbause meg hvis Rockstar setter en stopper for dette prosjektet snart. Hver gang noen prøver seg på en fanlagd remake, så får spillfirmaer som regel angstanfall, og stenger ned prosjektet, når de finner ut at det har pågått lenge nok.
 
#18
Det kommer vel egentlig veldig an på firmaet, og jeg tviler Rockstar bryr seg så veldig om et spill til NES, når de selv lar folk laste ned det originale GTA spillet gratis...
 
#19
Opprinnelig skrevet av DeltaRaven@08.11.2004, 12.49
Enig med klovnen. GTA er morro for fem minutter i 2D formatet, og etterpå så legger man det vekk for godt, når man går lei av å skyte ned på folk.
Kom med en god begrunnelse til hvorfor man ikke skal prøve det, bare for å ha prøvd det. Det koster deg ingenting å teste det, uansett hvor mye det måtte suge.
 
K

Kumool

Gjest
#20
Opprinnelig skrevet av DeltaRaven@08.11.2004, 12.49
Og det ville egentlig ikke forbause meg hvis Rockstar setter en stopper for dette prosjektet snart. Hver gang noen prøver seg på en fanlagd remake, så får spillfirmaer som regel angstanfall, og stenger ned prosjektet, når de finner ut at det har pågått lenge nok.
131913​
Da er de isåfall bare dumme i skallene sine, siden de ikke innser at dette er så genialt som det får blitt.