GTA3 til NES

Opprinnelig skrevet av SortUlv+08.11.2004, 15.15-->
<!--QuoteBegin-DeltaRaven
@08.11.2004, 12.49
Enig med klovnen. GTA er morro for fem minutter i 2D formatet, og etterpå så legger man det vekk for godt, når man går lei av å skyte ned på folk.
Kom med en god begrunnelse til hvorfor man ikke skal prøve det, bare for å ha prøvd det. Det koster deg ingenting å teste det, uansett hvor mye det måtte suge.
131991​
[/b]
Koster deg ingenting nei. Men det er lite sannsynlig at du kommer til å prøve det to ganger. Nytter ikke å få tilbake den gode gamle GTA1 feelingen uansett. Ikke om du satt med 1'eren til PC engang. Har ikke samme forhold til spill lenger som før og har blitt litt mer kresen. Fant ut at jeg ikke orker mer retro omtrent.

Klarer ikke Quake engang :blunk: Krever mer av spill nå enn før.

Så hva er vitsen med å laste ned noe mange vet på forhånd blir bare sløs med tid. Bedre tjent med å klø meg bak eller no.

Fordi det er en kurositet. Konseptet er festlig. Det er slikt man vil prøve, bare for å ha prøvd det, uansett hvor mye det måtte suge.

Lodin

Der Waaaah
Er det bare meg som tviler på at WiKKiD i det hele tatt spillte Quake eller noen andre gamle spill når de kom ut? Tenker nok hans første maskin var en PSX ja.

Opprinnelig skrevet av Haggar@04.11.2004, 19.15
når det blir ferdig skal jeg emulere det på gba og spille det i bussen :p
130063​
Hvordan emulerer man spill til gba? :kul:

hvor mye koster det???

Lodin

Der Waaaah
Pleide å ligge på rundt tusenlappen, men etter å ha titta litt rundt fant jeg dem helt ned til 400. Gidder alikevel ikke kjøpe en siden det omtrent bare er snuskebedrifter som selger dem for tida.

1000 lappen ja... hehe nei da gidder jeg det ikke....

Men jeg trodde du var best?

JAMEN JEG ER JO DET DA.....

jeg kan lage det selv men jeg har ikke tid....

Lodin

Der Waaaah
På Internettet!

Spørs helt hva du er ute etter. Du får noen råtne flashkasetter med bare plass til noen få spill til noen hundrelapper, men hvis du skal har orntlige saker må du godt over tusenlappen.

Ikke akkurat lik grafikk som på PS2, men det krever bare litt tilvendig. Dette spillet kommer til å falle i smak hos de retrofrelste, men kommer fort til å bli kjedelig for de som liker skikkelig 3D. Det er etter hva jeg tror, og som nevnt før, et spill som er gøy i noen minutter hvis du har runnet spillet før, før du legger det fra deg for godt. -Men jeg har respekt for fyren som gjør dette. :)