Gudfaren

#1
Så litt på TV2.no og der så jeg at det var noen som "kanskje" skulle lage spill av gudfaren. Skulle vist komme på høsten i 2005. Er det noen som vet om dette kommer til å skje??
 
#3
Tror det flopper. Vansklig nok å lage et bra spill til en vanlig film, tror det da blir ganske vanskelig å lage en til en av tidenes største filmer.

Kan jo alltids håpe, Mafia er jo et kjempespill så hvis de klarer å få det sånn nogenlunde likt som det, tror jeg de fleste blir fornøyde.

Store forventinger kommer det nok til å være ihvertfall.

Sett det nye Scarface spillet? Trodde Vice City var en god nok basering på Scarface filmen jeg, men de skal lage et nytt uansett. Ser ut som de gamle Die Hard spillene.
 
#4
spill basert på filmer pleier ikke å bli bra nei. håper bare at de klarer å fa til den gammeldagse hardbarka mafia følelsen som man får av å se filmene. filmene er jo noen av de beste som finnes der ute nå, så vi får se om spillet når opp til sammen høyder. tviler!!
 
#5
Opprinnelig skrevet av daPainBringer@03.01.2005, 01.01
spill basert på filmer pleier ikke å bli bra nei.
157418​
Er redd for at spillet kan ende opp med å skuffe jeg også. Men har et lite håp, siden ikke alle filmbaserte spill er like ille. Bare se på for eksempel Cronicles Of Riddick. Noen som vet hvem som skal utvikle spillet?
 
#6
har desverre ikke hørt om spille.

Nei, det er ikke mange spill som blir bra som er basert på spill, men har et lite håp til dette. De har jo klart å få med stemme til alle som var med i filmen. Det er jo en liten pluss. Vet egentlig ikke hva jeg skal tro, men håper på det beste.
 
#7
er det noen som vet på vilken konsoll kommer ut på??
 

Halky

Veteran bruker ;)
#9
Hmm, hvis du mener den teaseren jeg la ut, så åpnes den her med quiktime.

Og det som kan bli bra med dette spillet er jo at dem har med orginale stemmer, sånn som Marlon Brando. Som man kan høre i den teaseren. Håper at dem får med Al Pacino sin stemme også ;)
 

Halky

Veteran bruker ;)
#11
Vel han har vist vært der nede i ett eller annet EA studio og spilt inn noen stemmer til spillet i fjor eller noe. Så han har stemmer med :)
 

Halky

Veteran bruker ;)
#13
Vel det aner jeg ikke enda :p Men håper det kan bli noe lignende Mafia spillet ;) Syns ikke dette spillet passer til den GTA stilen helt.

Men det Scarface spillet, ska vist bli ganske så likt det GTA opplegget.
 
#14
det var ikke det jeg mente. Vilken konsoll vi spille komme ut på?? Jeg har lest at det vil komme på PS2, men noe mer?? Ja, han har vert i et studio og sakt det han skal si på spille. Dette var rett før han døde.
 
#15
vet noen dette???
 

Halky

Veteran bruker ;)
#17
Mener og huske at det kommer til PC, PS2 og X-BOX, men jeg er ikke sikker på om det kommer til Gamecuben. Hmm i følge ToTheGame så kommer det vist til GC også :p Men uansett det blir best på PC.
 
#18
ja,blir nokbest på pc ja.
 
#19
Enda et middels møkkaspill fra EA basert på en filmlisens m.a.o, som sikkert selger i bøtter og spann pga navnet (siden det generelle spillpublikumet er en haug idioter) Dette kan ikke bli noe annet enn kjipt!
 
#20
Opprinnelig skrevet av GombaC@13.01.2005, 12.00
Enda et middels møkkaspill fra EA basert på en filmlisens m.a.o, som sikkert selger i bøtter og spann pga navnet (siden det generelle spillpublikumet er en haug idioter) Dette kan ikke bli noe annet enn kjipt!
162789​

Ehhh. det er jo ikke helt riktig, dette spillet kommer til å selge i store tall, fordi det kommer til å bli et genialt spill med sykt mye moro.
Det er som et forbedret Mafia som i seg selv er det morsomste spillet på lenge, når en tenger over antall timer brukt på det.

Du burde tenke over før du sier stygge ting om THE DON. :ler: