Guide til å få Video på PSP

#22
Når jeg legger mine mp4 filmer inn på mappen MP_ROOT/100MNV01 inne på min psp finner ikke PSPen filmene. Har konvertert dem med 3GP_converter.

Har på direct renamed, og konverterer til QVGA/29.97fps/QB4 Sterio/64kbps. Er det noen som hvet hvorfor PSPen ikke finner disse video filene????????
 
#23
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@14.04.2005, 23.31
Når jeg legger mine mp4 filmer inn på mappen MP_ROOT/100MNV01 inne på min psp finner ikke PSPen filmene. Har konvertert dem med 3GP_converter.

Har på direct renamed, og konverterer til QVGA/29.97fps/QB4 Sterio/64kbps. Er det noen som hvet hvorfor PSPen ikke finner disse video filene????????
206852​

Prøv også programmet PSP video 9 -> http://www.pspvideo9.com/

"PSP Video 9 is a free PSP video conversion and management application. It can convert regular PC video files (avi, mpeg, etc) into PSP video files, as well as manage/copy these PSP video files between your PC and PSP"

Programmet gjør alt for deg. Altså..konverterer og fikser mapper (overfører & stuff).

Kan godt hende at dette programmet gjør nytten for deg. Virket fin fint hos meg ihvertfall (men det gjorde også guiden som er nevnt her).

EDIT: drit nå i alle de spørsmåltegnene. Det frister jo nesten å slette hele svaret mitt her og ikke hjelpe deg bare p.g.a. dem.
 
#24
Når jeg skal konverterer en wma. fil med 3GP til mp4, blir det til en winamp fil. Hvorfor det?

Edit: Hvor stor blir en anime episode på 20 min.? sånn ca?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#25
Spørsmål: Redigerte du begge postene dine?

Og det er ingenting som heter en Winamp-fil. At det blir et Winamp-symbol på filen betyr bare at Winamp åpner filen, fordi det kan spille den av. Skjønner? Filen er fortsatt en mp4-fil.
 

epp

firm and correct
#26
Han har sikkert ikke tatt bort haken på "Hide file extensions for known file types".
 
#27
Opprinnelig skrevet av Nicholas@15.05.2005, 14.09
Spørsmål: Redigerte du begge postene dine?

Og det er ingenting som heter en Winamp-fil. At det blir et Winamp-symbol på filen betyr bare at Winamp åpner filen, fordi det kan spille den av. Skjønner? Filen er fortsatt en mp4-fil.
220412​
Nei redigerte bare siste linje inn, men sletta hele innlegget for å bumpe emnet. Hvis det er en mp4 fil burde det jo virke, men jeg får prøve det som epp sier.
 
#28
Fett med film på pspen(y) mn jeg lurer på om noen vet hvordan jeg får spill på minnebrikken? har lastet ned ett spill mn pspen leser det ikke.
 

Sancti

Terrorkatt
#29
Piratkopiert materiale er ikke et tema på dette forumet. Les forumreglene før du poster videre.
 
#30
Opprinnelig skrevet av Sancti@27.05.2005, 12.45
Piratkopiert materiale er ikke et tema på dette forumet. Les forumreglene før du poster videre.
226501​
Posten min ble borte, det var dette jeg skulle skrive:

Men hvis han allerede har spill og laster ned en rom er jo det lov. Sier ikke at det er tilfellet her, men man vet jo aldri.
 
#32
Opprinnelig skrevet av Pyro+30.05.2005, 18.11-->
<!--QuoteBegin-Sancti
@27.05.2005, 12.45
Piratkopiert materiale er ikke et tema på dette forumet. Les forumreglene før du poster videre.
226501​
Posten min ble borte, det var dette jeg skulle skrive:

Men hvis han allerede har spill og laster ned en rom er jo det lov. Sier ikke at det er tilfellet her, men man vet jo aldri.
227804​
[/b]
Riktig det, men det blir veldig vanskelig å kontrollere, så alt som kan være med på å bidra til piratkopiering er forbudt her.
 
#33
Opprinnelig skrevet av Egle+30.05.2005, 18.43-->
Opprinnelig skrevet av Pyro@30.05.2005, 18.11
<!--QuoteBegin-Sancti
@27.05.2005, 12.45
Piratkopiert materiale er ikke et tema på dette forumet. Les forumreglene før du poster videre.
226501​


Posten min ble borte, det var dette jeg skulle skrive:

Men hvis han allerede har spill og laster ned en rom er jo det lov. Sier ikke at det er tilfellet her, men man vet jo aldri.
227804​
Riktig det, men det blir veldig vanskelig å kontrollere, så alt som kan være med på å bidra til piratkopiering er forbudt her.
227815​
[/b]
Oi, det visste jeg ikke.