Men jeg tviler på at de har like mange folk som må overvåke, like mange store og dyre servere som de må ivareta, og ikke like mange GMs som WoW har, med tanke på hvor mange brukere det er.
Det er som det er med alle spill
Subjektivt
Lær det, ikke alle liker samme spill, likevel vil jeg gå litt løs på innlegget ditt, og Rette opp litt utifra hva jeg syns er riktig.
Du peker ut at WoW har mye landskap som bare er til å gå på, noe som er tilpasset de RPG'rne der ute som liker å utforske steder. Kjedelig? Du finner nok ikke større variasjon i mange andre spill.
PvP så tipper du GW, noe man ikke kan uttale seg om før man har prøvd high lvl i begge spill.
Inventory gir jeg faen i, liker at det er mange items, mye å samle på. Gir litt spenning, til forskjell fra gamle SWG hvor alle løp rundt i samme armor.
Så sier du at grafikken i WoW ser "dårlig" ut , fra ditt ståsted. Javel, det kan jeg godta, det er din mening. Jeg personlig er drittlei alle spill som skal se mest mulig virkelige ut. Alt det gjør er å lage mer lagg, høyere krav til PC'n og er generelt lite kreativt, hvor Blizzard har vært mye flinkere og faktisk vært litt kreative, gått litt imot strømmen.