Guild Wars

#41
Så hva synes dere som spillet da? Jeg synes dette var bra jeg altså. Og spesielt bra at det skal være gratis å spille online da.

Tror det spillet her kommer til å slå bra ann.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#42
Jeg synes det var knall jeg, koste meg virkelig under hele betaen.
Ett par ting som burde fikses på, men jeg er uansett rimelig sikker på at jeg går til innkjøp av dette spillet når den tid kommer.

Btw: Noen som kom seg forbi Black Curtains (området etter dead lands, sørøst for Ivory Coast)? Vi prøvde hele den siste dagen, men ble alltid tatt ned av level 20 cleriks og executioners...
 
#43
Hehe, nå når det er slutt har jeg tid til og skrive litt her igjen :)
Dette er absolutt et av de beste spillene jeg har prøvd, og det skal snart forhåndsbestilles (da får jeg være med på flere "betatester") :)
Mine characters ble:
Ranger/Warrior lvl 16
Warrior/Necromancer lvl 18
Elementalist/Mesmer lvl 19
Mesmer/Monk lvl 20 (som var max level i betaen)

Jeg fant også en Rare Fiery Handaxe og en Monstrous Eye som jeg ikke aner hva var godt for.
Jeg spilte også igjennom alle missions(var ikke så mange i betaen) med Mesmer/monken min.

Når spillet kommer i vinter/vår en gang tror jeg jeg vil spille med enten Monk, Necromancer eller Warrior, selv om alle klassene var kule.

Anbefaler alle som liker RPG/MMORPG til å kjøpe dette (i alle fall se nærmere på det)
Dette kommer til å bli STORT!
 
#45
Jeg synse det ble litt for diablo-aktig. er ikke videre glad i den typen RPG. Ofte følte jeg det var diablo i 3D. Og det var litt tungvint å spille for meg, for jeg satt hele helgen på en laptop uten vanlig muss. Men ellers var det gøy, og det er ihvertfall et pluss at det blir gratis. Tror nok jeg skal skaffe det.

Hele guild systemet virket bra, men gikk det an å kjempe om territorier i betaen, slik det sto man kunne gjøre på siden deres?
 
#46
Diablo er jo bra :)
nei, det gikk ikke an i betaen..
kanskje det går til helgen?
de legger jo til nye ting hele tiden...
F.eks i helgen la de til nye bilder på items mens jeg så på de :) det var litt kult :p