Guild Wars

#1
Jeg har spillt Guild Wars i litt mindre enn et år nå, men har vært veldig av og på inntil for en liten mnd da jeg starta å spille aktivt. Men jeg sliter med å finne aktive norske spillere. Fant en norsk guild for en tid tilbake, men det var veldig slapt så jeg ga opp og fant er mye bedre internasjonal guild. Er det noen som spiller GW her?..Det er et veldig godt gjennomført MMORPG og jeg annbefaler det på det høyeste til alle. I motsettning til WOW tar det mye kortere tid å komme i gang og er raskt engasjerende.
Visuelt ser det også MYE bedre ut enn wow.
Hadde vært kult å få samla de gode og aktive norske spillerne og tatt en guild derfra.
Anyone?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Høm. Jeg tenkte å kjøpe meg Factions og trappe opp spillinga igjen til sommeren, når eksamen er overstått. Har ikke spilt så fryktelig lenge, men nok til å bli glad i GW.
 
#3
Ja det var Factions som fikk meg til å starte ordentlig. Veldig lett å farme og å komme ordentlig i gang.

Må spesifisere at jeg er veldig nybegynner og har akkuratt fått min første lvl 20. Men prøver å få spillt et par timer daglig så jeg en vakker dag kan få full innsikt.=P
 
#4
Kan jeg få spørre hva dere heter ingame?
Jeg spilt aktivt Pvp i GW fra april i fjord til rundt juetider. Fant meg et utrolig bra guild som jeg hadde det utrolig mye morsomt sammen med, og vant HoH mange ganger. Nå har jeg tenkt å kjøpe Factions og begynne på nytt igjen. Vi kan vel møtes en gang :)
 

Terje

mostly harmless
#5
Fikk Factions nylig og lagde en Assassin som heter Thor Spear. Har en Ranger/Monk fra det første Guild Wars som heter Ned Free.

Jeg har dessverre aldri tid til å spille særlig aktivt. Har bare såidt spilt Factions en time eller to. Men jeg er da på av og til. Bare å ta kontakt hvis jeg tilfeldigvis skulle være der. :)
 
#8
Tja, spiller ikke så mye Guild Wars nå for tida. Men har en level 20 necro jeg stikker innom i blandt.

Add Square Pusher til vennelista.
 
#9
SITAT(Jean Audonsky @ 23.05.2006, 19.57) 5698
Det er et veldig godt gjennomført MMORPG og jeg annbefaler det på det høyeste til alle.
[/b]
Guild Wars er ikke et MMORPG.

Spilte før, var leder i det jeg tror var en av Norges største Guilder.
Jeg var rank 6 hadde 10k armor eller hva det het, og nesten alle skills unlocket.
Men så blir jeg bannet :grine:

Fordi jeg hadde kommentert en "bot" som reklamerte for dritt sider.

Bra spill er det virkelig, WoW har mye å lære fra pvpn her ifra.

Square Pusher, høres bekant ut.
Jeg hadde vertfall:
Jack Furithurum og Sauhnar Furithurum som jeg aktivt spilte på.
Guilden het foresten Army of Furithurum.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Vel, da har jeg kjøpt meg Factions og soser litt rundt som en assassin ved navn Liquid Form (fett navn, eller hur? ;)).
Si hei hvis du er på.
 
#11
SITAT(Yetipants @ 21.06.2006, 12.48) 10957
Vel, da har jeg kjøpt meg Factions og soser litt rundt som en assassin ved navn Liquid Form (fett navn, eller hur? ;)).
Si hei hvis du er på.
[/b]

Hvilken servers spiller du på. Tenkte jeg skulle skaffe meg factions i løpet av uka.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Øh, jeg spiller på den serveren man blir koblet på automatisk når man begynner å spille Guild Wars. :p
 
#13
Kjøpte Factions forrige uke, testet de en gang. kunna ikke lage pvp char og ga en god faen XD Kan man ikke lage PvP char uten å ha spillt igjennom RP eller?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Øh... jo?
 
#15
Mærklish, har prøvd et par ganger med samme resultat <_< Men det er en stund siden nå så kan alltids gi det en ny sjangs...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
For meg er det iallfall ikke verre enn å velge en tom slot, Create -> PvP Character.
 
#17
Funket nå :eek: Før så kom jeg ikke lenger enn der man lager navn. jaja, får prøve dette tullet å se om det er like oppskrytt som wow :p
 
#18
SITAT(JokkiZ @ 09.07.2006, 17.18) 13562
Funket nå :eek: Før så kom jeg ikke lenger enn der man lager navn. jaja, får prøve dette tullet å se om det er like oppskrytt som wow :p
[/b]
Anbefales vel å kjøre deg igjennom PvE-delen først da du unlocker skills til PvP-only characters. Du får ikke noe totalinntrykk av Guild Wars hvis du lager deg en PvP-char only.
 
#19
Hei! Kjøpte spille for ca 2 uker siden. Ganske bra spill! Ikke så veldig høy lvl enno da :rulleøyne: Er av og til litt kjedlig å spille det alene synes jeg da..
Ene characteren min er E/Mo :D
 
#20
Kjøpte GW rett etter lansering, spilt aktivt helt til jul og siden da har det blitt veldig lite. Nå har jeg slutta wow og kjøpt meg factions i stedet. Har årna meg en Rit/Mo ved navn mori adepajo. Gleder meg til å komme til lvl 20 og begynne med gvg igjen. Det er så sinsykt arti. Var nesten ene og alene grunnen til at jeg begynte med GW igjen.