Guild Wars

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#21
Vurderer å kjøpe LaugKrig for å tilfredsstille trengselen min til god gammeldags fantasy PvP. Men jeg er ikke helt sikker ennå. Hvordan er PvPen? Mye stillestand og knappetrykking, eller all over the place, slik som WoW?
 
#22
Pvp'en er evig mye bedre enn i Wow, der det ikke handler om skills og erfaring, men mer om gear og class. I Guild Wars er gear uviktig, spill deg opp til lvl på 4 dager, unlock masse skills, kjøp deg den beste armoren og spill ivei.Dette tar kanskje 1 uke. Du trenger ikke endeløs farming og grinding for å kunne bli skikkelig god. I Wow løper alle rundt med de samme abilities og skills, mens i Gw kan man kun ha åtte skills med seg i en kamp, og når det finnes langt over hundre skills til hver proffesion, pluss at man har secondary proffesion som gir over 100 nye skills. Build har derfor alt å si.

Det finnes Guild Battles, Heroes Ascent(turnering med 8 spillere på hvert lag), Team arenas(4 spillere på hvert lag) og random arenas, der du blir puttet i et tilfeldig team.


Prøv spillet, det er gull.
Whisper meg Ingame (Chi lol)
 
#23
når jeg spilte Guild wars merket jeg meg at du var "avhengig" av å ha mange venner som spilte, siden det å få seg bra guild ikke alltid er like lett.

Vet ikke helt, spillet har potensiale, men jeg føler det blit litt fort "ferdig"
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Kanskje jeg skulle joina deg i Nightfall. Si ifra når du begynner å spille (MSN ohoi), så kjøper jeg det.
 
#26
Bestilte det fra Danmark i går. Inkludert porto og det hele ble det på latterlige 169DK!
Mulig jeg får det denne uka.