GuildWars beta

#1
Og da er det snart duket for enda en runde med Guildwars, i morgen (fredag 7. januar) åpner Arenanet dørene for de som har beta key, til å utforske stadig nye områder av spillet...
er det mange her som har tenkt å spille? det er jo en perfekt måte å bruke tiden fram til WOW FB på...

det er bare og PMe meg (Zerah Sedai) hvis du trenger hjelp, er lvl 20 Healer med den beste lvl 20 armoren :p

Jeg kan sikkert hjelpe folk ingame hvis dere lurer på noe også... bare PM.

for de som ikke har klienten kan dere laste den ned på www.Guildwars.com den tar bare noen få Kb, men laster automatisk ned mer av spillet når du kommer dit... dette går fort å smertefritt utenom første gang du starter spillet, da er det en del som skal lastes ned...

See you all in Ascalon!
 
#3
NÅ er det bare 1 Time igjen til betaen starter! last ned klienten nå!
World of Warcraft starter ikke neda alikevell...
 
#5
Da har det startet! :)
det har vært en char wipe, så alle chars er sletta men det har nå kommet en mulighet til å lage en char lvl 20, siden dette er beta, og de vil teste high level chars også...

bare send PM hvis du trenger hjelp
spiller mest med Lord Lathander
 
#7
Jeg vil spille, men har ikke Beta-key. :(
 
#9
:D Toz er vinneren! :kos:
 
#11
jeg sendte PM jeg også..... før kozeloz posta her..... Jeg vil au ha beta key!!! :grine:
 
#12
har ikke glemt her heller, men kozeloz sendte jo PM før han posta her :)

har allerede gitt bort 2, så det tar litt lengre tid... men de kommer... :)
 
#14
Her står jeg på et torg, og ser dumt på meg selv. Nalfein har returnert.

Merkelig nok får jeg ikke noe XP når jeg er lvl 20. :D
 
#15
den lvl 20 charen med masse ekstra kan bare spille i pvp, gvg og torunaments, kan ikke ta missions eller gå i vanlige byer med han, det er en char til å teste pvp med...

lvl 20 er litt i enkleste laget i de første missions (logisk nok) men det er jo kult å være lvl 20 da, får mange skills osv begynner samme plass som lvl 1 chars, men får ikke med deg torturial

lvl 1 er standard. begynner i starten og spiller spillet som det egentlig skal være...

velg det du selv vil, jeg anbefaler å starte lvl 1 i starten, spille noen levler, og så prøve lvl 20 hvis du ikke klarer å vente
 
#16
Jeg har en kosekarakter på lvl 20, og en søt karakter som jeg begynner på lvl 1 nå. Jarlanian Axle is teh name, forget it, so I can stab your back. Ingen Rogue-klasse i dette spillet. :(
 
#20
Noen som har en beta key? ville vært morro å få testa detta spillet.