GuildWars Guild?

#1
Er det noen som har laget en Norsk only guild? Isåfall så er jeg veldig intrisert i å bli medlem. Evnt så kan jo vi lage vår egen guild.

Anyone?
 
#2
Jeg er egentlig i en guild (ikke Norsk) men vis noen lager guilden så kan jeg joine, hadde en guild men så gadd jeg ikke ha den mer fordi jeg joina en annen.

Men jeg er med jeg viss noen gidder å danne den!?


BTW: Er det noen andre enn meg som får en sånne Gw.exe error hele tiden å spillet lukker seg?
 
#3
Vi kan jo lage en.....kan se om jeg fikser en etterpå nå. Får ikke en slik error nei. Prøv å re-installer hele spillet.
 
#5
Du kan joine vår kun Norske guild AoF, vi er 21 medlemmer og har seff Guild Hall.
Vi trenger minst 8 personer i lvl 20 for å ha Guild Battles.
Hvis du er intresert, kan du Whisper til, Sauhnar Furithurum, Leah Furithurum eller Chien Tang.
Nå har vi fått hjemmeside, fortsatt bare beta. her
 
#6
Opprinnelig skrevet av soppe@02.05.2005, 20.53
Jeg er egentlig i en guild (ikke Norsk) men vis noen lager guilden så kan jeg joine, hadde en guild men så gadd jeg ikke ha den mer fordi jeg joina en annen.

Men jeg er med jeg viss noen gidder å danne den!?


BTW: Er det noen andre enn meg som får en sånne Gw.exe error hele tiden å spillet lukker seg?
214788​
Nei jeg har ikke fått den erroren, men jeg har slitt litt med at spillet stopper opp, jeg kan ikke røre på meg, og en error melding kommer opp. Jævlig irreternde når jeg er midt i en quest.

Når det gjelder Guilds så har jeg sett mange forskjellige norske Guilds der ute, så å skaffe et norsk Guild tror jeg ikke skal være noe problem.

Jeg og Spitfire har jo et halvstort guild nå. *Reklame, reklame*
 
#9
spitfire hakke vi gjort en mission sammen?? Zoti Zokk
 
#11
hmmm noe ved fort rurik eller noen av de etter det...
 
#13
Passer kanskje bedre i et annet GuildWars emne men, er dette spillet vel verdt pengene? med tanke på WoW og slikt, kan det måle seg med det? Er det mange professions osv?... Man kunne starta en egen guild "Gamers of Spillegal", den guilden hadde vi i Anarchy Online i allefall
 
#14
Opprinnelig skrevet av Sudd3nly@26.06.2005, 23.11
Passer kanskje bedre i et annet GuildWars emne men, er dette spillet vel verdt pengene? med tanke på WoW og slikt, kan det måle seg med det? Er det mange professions osv?... Man kunne starta en egen guild "Gamers of Spillegal", den guilden hadde vi i Anarchy Online i allefall

236395​
Spillet er verdt pengene så absolut. Men det er ikke samme spillet som WOW, GW er et meget anderledes spill. Det som mange liker ved GW er at det er gratis å spille, altså ingen mnd avgift i det hele tatt.

Det er jo bra men det har sine negative sider også. Du har masse valg åssn classe du vil være og kan faktisk være 2 classer på en gang. Crafting i spillet er meget tynt og du kommer til å bli voldsomt skuffet om det er litt viktig for deg.

Det sosiale aspektet i spillet er også meget dårlig, det er vanskelig å få kontakt med folk og det er utrolig mange Tyskere som skravler hele tiden og gir faen i at ingen andre skjønner hva dem sier.

Jeg ville valgt WOW over GW any day.
 
#16
En ny SG-guild ville ikke vært en god ide. Nå som den gamle guilden min (AoF) er nede, er jeg medlem i Dragon Tamers From Norway. Dette er bare en venneguild med cirka 15 medlemmer. Veldig skjelden guild battles. Jeg kunne jo fått medlemmene i dragon tamers til å joine en eventuell sg-guild. Jeg kunne godt startet guilden, jeg har stor erfaring i det å drive guilder. Jeg er også flink i web og webdesign og lager gjerne en eventuell hjemmeside. jeg har også server til å hoste siden.
Jeg har nok ikke penger nok til å kjøpe celestial sigil, men jeg vedder på at det er noen Hall Of Heroes pwners der ute med et par til en billig pris.
Men uansett larzen, jeg liker ideen din.

Og du, variabel, kunne jeg fått litt info om den guilden din på pm elns? Jeg søker etter guild så jeg prøver å se hvilke alternativer som er der ute.