Guilty Gear

EagleJin

Bear Necessity
Jeg fikk nylig (endelig) skaffet et eksemplar av GG:Isuka. Har bare testa det så vidt, og ikke begynt å spille det enda, men det skal forandres fort i løpet av dagen. Av det jeg har prøvd virker spillet knallkult, og ligger høyt oppe på lista ved SF:TS for min del. har planer om å spille med Sol Badguy og en jeg ikke husker navnet på (han med pipa i kjeften :p).

Noen fler som spiller/skal spille GG?

EagleJin

Bear Necessity
Jeg spiller import. Tror ikke PAL er lansert, eller om det noen gang vil bli.

*Fakta: GG har DEN BESTE musikken til fighting :D*
Er faktisk verdt å spille det bare for musikkens skyld...

Som alltid er jeg hypp på å lære meg det, men det blir liksom aldri noe av.. :(
Pipa i kjeften? Er vel Slayer det, han Vampyr karen? Har ikke GG - Isuka ennå.. sitter fortsatt med GG XX, hvor jeg pusler med Ky Kiske, I-No og Zappa. Får teste det litt for morro skyld neste gang vi skal game'e Tekken Hyul! :)
Som du sier, musikken er konge i GG spilla!!

EagleJin

Bear Necessity
Slayer er det, ja.. :flau:
Vi får prøve GG neste gang, ja. Bare hauken blir interessert i spillet også, blir det nok fart i sakene ;)

Noe av det første som slo meg da jeg kom i gang med practise var hvor lett det er å utføre combos. Har spillet noen form for air-recovery for å komme ut av air-combos?

GG er kul serier å har kul musikk men jeg syne sf:ts er bedere fordi comboer er vanskeliere i sfts enn GG. Ellers er GG veldig kul og musikken er døds bra!

Hyulvinji jeg vet ikke helt va du mene men GG har recover i lufta
jeg huske ikke vhordan i farta..

Regner med å få kommet litt i gang med GG i morgen. For øyeblikket har jeg en ganske lang pause fra fighting-games (litt over en dag), men så fort pausen er over settes det i gang med GG.

Har noen en oversikt over hvem som er "best", vanskeligst, lettest av de chars'a og slikt?

EagleJin

Bear Necessity
Red Hawk (Bolle): Av det lille jeg har spilt nå virker det ikke som noen er vanskeligere enn andre... Godt mulig det virker slik fordi jeg har spilt alt for lite, men av de karakterene jeg har testa (Ky-Kiske. Slayer, I-No, Baiken og Sol) virker alle rimelig likestilte, bortsett fra skadeforskjell.. De som skader mer (Sol, Slayer) har mindre combopotensiale, de som gjør mindre skade (f.eks Baiken) har mer combopotensiale igjen.
Bare spill med andre karakterer enn meg du, så vi for en gang skyld for litt forandringer fra start og ikke etter et år s tid med spilling :p

Om Isuka ikke har recovery i lufta kommer nybegynnere til å slite voldsomt mot karakterer som Slayer og Sol nære veggen. Kjipern at manualen ikke fulgte med...

Da har jeg endelig begynt med GG nå. Fant ut at Chipp er en ganske kul fyr, spesielt med 'hcb,f+HS' som tar alle på skjermen :D
Skulle gjerne ha hatt noen combo-vids eller noe som kan gjøre at jeg faktisk kan få spilt effektivt, og ikke bare slenge ut teknikker når jeg tror de passer..
Har noen grei kilde med GG vids?

jeg har bare GG til PSone, men det rocker :p Musikken er evig konge. Kan en god del av det på gitar

Har tatt opp GG nok engang, og bytta litt characters.. ser ut til at jeg skal spille Jam eller I-No. Må få skaffa meg GGXX#R først! Men tjuv trener på GGXX.. :kul:

Spiller også Guilty Gear for tiden, og jeg kan si uten tvil at det er det vanskeligste fighting spillet jeg noen gang har spilt!
Spiller egentlig bare Dizzy og det holder i massevis..

Kommer til å ta meg flere uker på practice mode bare for å lære meg basic/intermediate ting med henne
Tror jeg trenger år på meg for å kunne kalle meg 'dreven' :svette:

Opprinnelig skrevet av EagleJin@31.10.2004, 13.44
Jeg spiller import. Tror ikke PAL er lansert, eller om det noen gang vil bli.

*Fakta: GG har DEN BESTE musikken til fighting :D*
Er faktisk verdt å spille det bare for musikkens skyld...
127534​
Må si meg enig at musikken på spillet er rå. Nå har jeg ikke spilt spillet, men jeg har noen sanger i stepmania (DDR-simulator) :p