Guitar Hero 2 selges

#1
Jeg selger Guitar Hero 2 samlet eller separat. Kom med prisforslag. =) Meget pent brukt, har originalpakningen med plast og møllposer og hele pakken. Et klistermerke er festet på Guitaren, men det kan lett fjernes.

Frakten deler vi.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Detta tar vi på MSN.
 
#6
Er egentlig den er jeg minst keen på å selge. :p Tror nok du må droppe tanken i og med at jeg får 450 for spillet OG gitaren. Finn meg en som vil kjøpe spillet alene så skal vi snakke!
 
#7
SITAT(Revan @ 01.01.08, 23.36) 95798
Er egentlig den er jeg minst keen på å selge. :p Tror nok du må droppe tanken i og med at jeg får 450 for spillet OG gitaren. Finn meg en som vil kjøpe spillet alene så skal vi snakke!
[/b]


Hmmm kan gå med på å kjøpe både spillet og gitaren for 400,-
 
#9
SITAT(sloux @ 01.01.08, 23.42) 95800
Hmmm kan gå med på å kjøpe både spillet og gitaren for 400,-
[/b]
Atte hva? Les det jeg skrev på ny. :p

Grønn Zebra: Name a price skrev jeg. Så kan jeg si om det høres bra ut eller ikke. :p
 
#10
SITAT(Revan @ 02.01.08, 02.48) 95814
Atte hva? Les det jeg skrev på ny. :p

Grønn Zebra: Name a price skrev jeg. Så kan jeg si om det høres bra ut eller ikke. :p
[/b]


Jeg byr 400,- for spillet OG gitaren vis grønn zebra ikke kjøper kun spillet. Kjøper grønn zebra kun spillet av deg vil jeg kjøpe gitaren. :p
 
#11
JustinCase melder også sin interesse. Du må opp i pris... 450 er minste jeg har blitt tilbudt nå.

Skriv opp hva dere gir i dette emnet. :)
 

K999

Keystone State Of Mind
#15
Jeg kan gi deg 150 for spillet. Er vel grei pris når de selger det til 250 i butikkene?
[/b]

Hvor har du sett spillet til salgs? Jeg finner ikke spillet på noen nettsider, eller i noen butikker her på vestlandet. Har et par kamerater som er intressert i bare spillet, ser du.
 
#16
Takk! En kompis av meg sa det samme. K999, spør om de er interesserte i mitt eksemplar da! Det er flott behandla. :p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#18
SITAT(K999 @ 02.01.08, 23.13) 95925
Hvor har du sett spillet til salgs? Jeg finner ikke spillet på noen nettsider, eller i noen butikker her på vestlandet. Har et par kamerater som er intressert i bare spillet, ser du.
[/b]
De hadde en del kopier på Elkjøp i Sandvika da jeg var der like før jul...