Guitar Hero II

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Ja. Nå har jeg omtrent gitt opp å få nytt spill av Activision etetrsom de sære horene bare vil ha check/money order på tolv pund (ca. 140-50) og det i tillegg koster 250 å sende slikt utenlands i ekspedringsgebyr; så jeg har behov for Guitar Hero II, bare spillet uten gitar, til 360. Spørsmålet er vel i første omgang om noen faktisk har det, og så kan vi snakke pris.

K999

Keystone State Of Mind
Kanskje du bare burde vente litt, spare noen kroner. 23. november kommer Guitar Hero 3 til Norge. 28. oktober til USA. :) (Har bare 2 sanger igjen på expert selv, klarte Psychobilly Freakout. :D)

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hæ, mener du at fordi GH III kommer så burde jeg ikke kaste bort mer tid med GH II? Kast deg på dynga.

K999

Keystone State Of Mind
Nei, jeg mente bare at siden du nesten er ferdig med GH II (og etter så mye spilling som jeg hvertfall har brukt på GH II, så er hvertfall jeg lei av spillet) så ser ikke jeg poenget i å kjøpe det tilbake, nå som GH III nærmer seg. Men jeg forstårm jo hvis du vil fullføre expert, eller du absolutt elsker sangene på spillet.

Prøvde og sjekke litt, men finner ingenting.

Trodde de solgte spillet for seg selv og jeg?

Bare på PS2, etter som 360 ikke hadde noe Guitar Hero 1, så alle som kjøper GH2 på 360 har mest sannsynlig ikke en gitar fra før.

Ja selvfølgelig.

Burde ha skjønt det selv.

Jeg har sett EB games ha det liggende brukt da circusmartinus.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hmm. Kanskje det er veien å gå. Jeg liker forøvrig bastardiseringen av nicket mitt!