Guitar Hero - World Tour

Se se: http://www.gametrailers.com/player/34270.html

Dette er da en rip off av rock band bare att det heter...guitar hero....uhm..

GUITAR HERO.....men det handler om fult band....men det heter GUIT....ja dere skjønner.

Totalt mongo spør du meg, og jeg tror aldri att det blir bedre enn rock band.

Har ingen dyp info om spillet enda men det kommer vel snart.

Lodin

Der Waaaah
Jeg caller det nå, dette kommer ut i Europa før Rock Band.
Sånn forøvrig er det store nye denne gangen annet enn trommer og synging at man kan lage egne låter og laste dem opp hos Activision så andre kan teste dem. Sist jeg sjekka hadde ikke RB no sånt så bolle er hva du muligens må ta deg.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hm. Så overbevisende ut.
Nå er jeg ikke lenger helt sikker på om jeg kaster meg på Rock Band når det endelig kommer til europa, men får se hvor fristet jeg er. Som antagelig er ganske mye.

Jeg nekter og tro att neversoft lager ett bedre musikkspill enn Harmonix.

Men tiden vil vel vise.....Men seriøst, lage egne låter og laste opp? Kjøp deg ett instrument og spill skikkelig isteden.

Jeg kan godt ete den bolla når det gjelder hva spillet inneholder av ting og moduser, men jeg tror ikke det blir noe bedre gameplaymessig enn RB.

Og så klarer jeg ikke og la gå att det er tilbakestående og kalle ett spill GUITAR hero når det handler om bandopplevelse.

Edit: Trailern var sykt cheesy og.

Det er bare til å vente og se.

Ett riktig trekk ville vært å lansere pakken til en mer forbrukervennlig pris enn konkurrenten Rock Band.
De ville tjent inn de pengene på nedlastbart innhold uansett.

Jeg nekter og tro att neversoft lager ett bedre musikkspill enn Harmonix.
Jeg forstår tankegangen, GHIII var dårligere enn GHII. Harmonix kan musikk bedre enn Neversoft som har tidligere stått for Tony Hawk, Spiderman etc.
Man skal ikke se bort ifra at dette spillet vil gi Rock Band en hard konkurranse.

Og så klarer jeg ikke og la gå att det er tilbakestående og kalle ett spill GUITAR hero når det handler om bandopplevelse.
Det ville vært mer ulogisk rent forretningsmessig med ett nytt navn. Guitar Hero merkevaren er kjent for de aller fleste, ikke minst folk som i utgangspunktet ikke pleier å spille pc/konsoll spill men som tar gjerne en runde Singstar på vorspiel og Guitar Hero på nachspiel.

Lodin

Der Waaaah
:eng101: Det er Activision som eier Guitar Hero. De kan la hvem de vil utvikle neste spill i serien.

Noe som kan være uheldig. Forrige forsøk fra Neversoft var ikke helt det store.
Men nå er jeg gitarløs foreløpig uansett. Får se om det blir Rock Band eller Guitar World Tour.
Trommesettet til GH ser bedre ut. Og det er nesten bare pga trommesettet jeg ville ha RB, eventuelt GH nå da.

Jeg caller det nå, dette kommer ut i Europa før Rock Band.
Sånn forøvrig er det store nye denne gangen annet enn trommer og synging at man kan lage egne låter og laste dem opp hos Activision så andre kan teste dem. Sist jeg sjekka hadde ikke RB no sånt så bolle er hva du muligens må ta deg.
Spørsmålet da er jo hvor jalla det kommer til å bli, snakker vi E-Jay?

Forøvrig har jeg nå bestilt gitar til Rock band på PS3 fra VG+, den kosta faktisk bare litt over 250kr, selvom den kommer på 700kr med frak :( Men men, får i hvertfall teste rock band som jeg kjøpte i januar.

Lodin

Der Waaaah

Veita søren åssen det funker å lage sanger, men vil tippe dette er bilde av det. Man kan forøvrig ikke synge på de låtene siden det da ville blitt en helvetes masse copyright shit gående.

L

Lord Negerbanan

Gjest
jeg ser for meg at du kan lage et jævla pletora av låter med fem knapper må du liksom stille inn hvilke toner det skal representere til enhver tid da og oktaver for den saks skyld høres ut som en jævla lite gjennomtenkt greie som hele tiden flytter tankene til tychos psychobabbel om at det må da være mulig å skrive egne melodier med en plastgitar vel det går ikke for fem knapper kan ikke romme hele toneregisteret det var derfor det fungerte så utrolig dårlig å komponere på fischerprice gitaren du elsket da du var liten

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Man kan forøvrig ikke synge på de låtene siden det da ville blitt en helvetes masse copyright shit gående.
Døh, er jo fordi de ikke vil ta ansvaret for at seks år gamle Bottolf fikk høre låta "Shitcunting fuckniggers" på Guitar Hero Online.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Enig med niggerbannan, det blir helt håpløst å lage noe annet enn tre-riffs punk med så få valgmuligheter. Selvfølgelig, med kombinasjoner av knappene kan man nok spille en del forskjellige korder, men det må jo bli særs upraktisk, og krever sikkert like mye trening som å lage en ordentlig låt på en ordentlig gitar.

Har uansett bestemt meg for at jeg kjøper Rock Band, med tanke på hvor mye bedre GH2 var enn 3. Men hvis jeg kommer over en masse spenn er det ikke utenkelig jeg kjøper begge =D Må innrømme at trommesettet i GHWT ser tøffe ut.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Dude, antall toner du kan lage er: 5 enkle, 12 doble, 7 triple, 5 kvadruple og alle 5 på en gang. Det er ikke mulig med uhorvelig mye trening en gang, med mindre du sitter og justerer på oktav- og toneinnstillinger for hvert riff. Konklusjon: Tycho må slutte å være så forpult gal.