Gullnr ? i alle fall 47355558 og 47355559

Status
Stengt for ytterligere svar.
lyst på de nra ? by da vel :p

er tele2 kontant kort nr aldri brukt, ligger fint inne pakket inn ;) med 100 kr på hvert

de er ikke stjålet de er nye, i mitt navn ( det blir jo byttet hvis noen overtar de )
og de har aldri vert brukt.

Han jobber nok på et sted som selger kontantkort eller mob. abb. og har kjøpt disse selv når han har sett at det er lette nr på startpakkene.

Gull nr er kjekt det, for folk som tror at andre ringer deg bare fordi du har et nr som er lett å huske... Hjernedød? :svette:

Opprinnelig skrevet av roy_nor@17.09.2005, 20.59
Han jobber nok på et sted som selger kontantkort eller mob. abb. og har kjøpt disse selv når han har sett at det er lette nr på startpakkene.

Gull nr er kjekt det, for folk som tror at andre ringer deg bare fordi du har et nr som er lett å huske... Hjernedød? :svette:
262157​

gull nr er kjekt å ha hvis du vil at noen skal huske nr ditt

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så med andre ord er gullnummer kjekt for de som ofte omgås folk som ikke kan skrive og som ikke har mobiltelefon med nummerbok?

Opprinnelig skrevet av Yetipants@17.09.2005, 22.00
Så med andre ord er gullnummer kjekt for de som ofte omgås folk som ikke kan skrive og som ikke har mobiltelefon med nummerbok?
262172​

tja, la oss si, du skal ha besøk av en venn\veninne, så reiser h0\han til der ho\han tror du skal være men du har glemt det, og personen prøver å ringe deg og ho har jo seff ikke strøm på mobilen og du har et så fuckings vansklig nr så får ikke personen tak i deg og .. ja.. dere skjønner poenge mitt..

(eller dere på spillegal er jo kjent for å kverulere og leke idioter,hmm , dere er vel det oxo ? hmm .. ikke spør meg i alle fall.)

og så er det å huske sitt eget nr da :S hoff det er et slit hvis man har et vansklig nr .. (hmm.. greide faktisk å ære kontonr mitt :D og person nr mitt :D faen jeg er flink azz lol)

Det der hvar noen av de styggeste nr.a jeg noen gang har sett :p

Opprinnelig skrevet av Tehecko@17.09.2005, 22.14
Det der hvar noen av de styggeste nr.a jeg noen gang har sett :p
262177​

gått med øynene lokket hele live du eller ? som om du har noe bedre nr

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Åfyfaen. Seriøst. Den dagen du bidrar med noe mer enn ubrukelighet til dette forumet skal jeg danse jenka naken på Rådhusplassen.

Status
Stengt for ytterligere svar.