Gullstikka 2011

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
I lys av våre egne Spillegalpriser er jo ikke Gullstikka særlig interessant, men siden det ikke passer inn i noen annen tråd slenger jeg ut årets Gullstikkanominasjoner her!

Klikkeriklikkeklikk.

Hvor ræva er alt i år, er sjangerne helt mongo, og ikke minst hvor koselig er det at vi nok en gang er regjerende Norges beste Spillcommunity?

Bonus:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg klarte å stemme Dark Souls på nesten halvparten av sjangrene, s'all good. Jeg holdt på å skrive "Jaggu er Spillegal Årets Community IGJEN!" i kommentarfeltet til spill.no, men ville ikke virke for klein foran de som faktisk gir oss aktivitet på streamene.

Står at IP-adressen min allerede har stemt.

Universitetsinternett :penga:

Håper hvem enn det var har bra smak.

EDIT: I min evige tillitt til demokratiet prøvde jeg å stemme med mobiltelefonen min, men med den hadde visst også noen allerede stemt :psyduck:

Lodin

Der Waaaah
Klassen for årets nårskmekka spill er deprimerende.
Stemte Batman og Skyrim i de fleste klassene. Og Disgaea 4 i årets strategi for det var en ting de faktisk hadde tatt med.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Zumba Fitness som årets sportsspill i protest over at Virtua Tennis 4 ikke var med, nå må Jon Cato trekke sei.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
De kategoriene og kandidatene :psyduck:
Stemming ble ivaffel gjort. Gleder meg til årets desidert mest pinlige spill-event.