Gulltips

#1
Gulltipset for Leatherworkers:

O-> Chat -> General -> /who -> se om det er en lær-bruker ->gå til postboksen -> sende fullt sett av lærplagg med armor kits for å markedsføre

Det tipset er kanskje ikke så gullverdt og jeg har ikke blitt å fortsette med planen. Jeg håper den funker bedre for deg enn meg for jeg lider rett og slett for mye av altoholisme i tillegg til å være en notorisk komplettist.

---------------- Now playing: Alannah Myles - [The Very Best of Alannah Myles #01] Black Velvet [foobar2000 v1.1.1] via FoxyTunes
 

Sancti

Terrorkatt
#2
Altså ... jeg har begynt å spille litt WoW igjen, men har aldri vært avhengig av noen spesiell strategi for å ha nok cashmonies, sånn bortsett fra å sjekke priser på ting før jeg slenger dem ut for salg. Jeg skjønner ikke helt vitsen med å reklamere ved å gi bort ting, det er jo ikke akkurat som om man lager unikt stæsj som ikke alle andre også kan lage hvis de gidder. Og ja, du har nettopp gitt bort noe gratis uten å tjene noe, og de som mottar det har ikke lenger behov for å kjøpe utstyret. Funker det? Husker folk nicket ditt og kjøper ting fra deg senere for å være snille?

Hva med å selge de tinga på auksjon med en gang? Tid spart? Penger tjent? Lukter litt OCD, men kudos for innlevelsen.
 
#3
Får 10k gull fra gameusd.com for 100 kroner da. :v:
 

Sancti

Terrorkatt
#4
Og ikke minst ... hvorfor foreslår du et råd som ikke har funket for deg, og attpåtil kaller det "gulltips" ..?
:laugh:
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#5
Fordi man ikke tjener copper på det.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#6
Alt jeg har å si er ---------------- Now playing: Alannah Myles - [The Very Best of Alannah Myles #01] Black Velvet [foobar2000 v1.1.1] via FoxyTunes
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8