Gun

#1
jeg har hørt diverse rykter om dette spillet og lest litt i gamereactor om det. jeg har lett litt på nettet men fant ikke stort. noen som har noe info om spillet? ser nemlig ganske bra ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
De har rett.
 
#4
vet ikke om det er "det spillet" mongis. gadd ikke laste ned. er det masse folk på hester som løper rundt og skyter etter hverandre der? i så fall er det riktig.

EDIT: sjekka i gamereactor, der stod det at det vra neversoft som utvikla. skjønner ikke hvor jeg har det fra at det var rockstar.

EDIT2:hehe,jeg har skrivi "rockastar"

EDIT3: engang så skrev jeg mamna i stedet for mamma,lol,sish,hha,rofl

EDIT4: en gang skrev jeg faktisk solme i stedet for somle. haha.lol.

EDIT5:fornøyd storesnøtrollbukser?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Hvis du har tenkt å gjøre en edit hver gang du skriver feil... vær så snill å la være. :(
 
#7
Opprinnelig skrevet av Egle@09.10.2005, 01.24
Det kan hende du blandet litt om, for Rockstar har jo planer om å gi ut et western-lignende-spill til PS3. Men på en annen side kan det jo godt hende det bare er en oppfølger til Red Dead Revolver, siden utvikleren ikke er blitt annonsert.
267358​
det er ikke det spillet heller. ingen som har no info?
 
#10
IGN Xbox anmelder GUN

Karakter/score:
<div class="spoilertop" onClick="openClose('8ca1c6f6f5f13d36c26736a37ac37669')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vise Spoiler - Klikk igjen for å skjule... «<div class="spoilermain" id="8ca1c6f6f5f13d36c26736a37ac37669" style="display:none">8.0/10

GameSpot også

Karakter/score:
<div class="spoilertop" onClick="openClose('dec3ca9e6c3a80a5e40022d6b438e899')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vise Spoiler - Klikk igjen for å skjule... «<div class="spoilermain" id="dec3ca9e6c3a80a5e40022d6b438e899" style="display:none">7.4/10
 
#13
Joda, et gøy spill dette her. Vant akkurat en turnering i Texas Hold'em, oppgradere våpen for pengene. Spillet har en greit GTA type løsning. Har ikke kommet så langt enda men det virker positivt til nå. Mulighet for å skalpere indianerene denne gang, ri, slow'mp skyting ++

En del ekstra missions også for de som vil ha gode stats. Endelig et Wild West spill som var underholdene i mer enn 15 min slik Red Dead Revolver var.
 
#14
Indianere protesterer mot Gun

Opprinnelig skrevet av gamer.no
Organisasjonen Association for American Indian Development har nå bedt Activision om å gjøre en rekke endringer på westernspillet Gun, som de mener inneholder nedlatende, skadelige og unøyaktige avbildninger av amerikanske indianere. I dette spillet får du rollen som cowboyen Colton White, og må ved flere anledninger drepe og skalpere opprørske apacheindianere.
:ehm...:
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Det jeg ikke skjønner er hvorfor det alltid tar så lang tid for sånne grupper å finne ut om sånt og starte sutringa si. Gun har jo snart vært ute i et halvt år og det var akkurat det samme når de Haiti folka drev å maste om GTA: Vice City. Når man har en hel organisasjon dedikert til å finne folk som snakker stygt om en kan det da ikke være så vanskelig å holde seg oppdatert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Man dreper gulinger, mekser og - ikke å forglemme - en horde med bleikansikter i Gun også. Alle de får forte seg å klage litt de også, så kanskje det hjelper.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#17
En jævel der hadde lik nese som meg! Rockstar skal faen meg betale ut nesa!


^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
*Hark* Neversoft/Activision, mener du. :p
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#19
Bah, whatever! Det sto ''GTA stil'', så jeg ble forvirra...:flau: