hÆÆÆ? BAre man kunne vite navne.

#1
For mange årsidne spilte jeg et spill som jeg syntes var dritt fett. Du var en slaks Indiana Jonas fyr i 2d. Man skulle du drive å gå brotover og komme gjennom ditten og datten. fks hoppe opp en foss og dytte en vogn i en undergrund tunnel for tog. Da skulle man dytte den slik at man kunne hoppe opp på den senere. Når du har klart brette ser du et slaks kart med noen steder der du kan se noe. Da går han til det usjente stede. Du kan se på de stedene du har vert.(håper noen forsto det)

Er det noen som kan hjelpe meg :D
 
#3
nja, tror ikke det, men har hørt navne før så det kan hvere det.
 
#5
nei, kan hvere dos. Er ikke helt sikker
 
#7
er ikke det noe mattegreier a? Du følger en mann i 2d og så skal han komme seg hit og dit.
 
#8
Det er nok en helt utrolig mange forskjellige spill som passer den beskrivelsen..
 
#10
Opprinnelig skrevet av Knasen@07.11.2004, 02.46
er ikke det noe mattegreier a? Du følger en mann i 2d og så skal han komme seg hit og dit.
131213​
Det var vel egentlig ment som en spøk om dine skrivefeil.

Men angående det spillet du nevnte, Knasen. Det er vel ikke Pitfall: The Mayan Adventure du snakker om? Den passer da godt inn i beskrivelsen din, ellers så har ikke jeg peiling på hva det kan være.
 
#11
kan hvere det. Unskyld om skrivingen min.
 
#12
Hvis det er et sci-fi-spill hvor første level foregår i jungelen skal du ikke se bort ifra at spillet er godklumpen "Flashback".
 
#13
Off, jeg husker nesten ikke en dritt av spille. Det eneste jeg husker er det dere har sakt. Det eneste jeg vet er at du har en pisk i honden og at du har en hatt.
 
M

Mako

Gjest
#18
øhm SilentBob øhm


Men uaansett så husker jeg også det spillet, det var bedre 2d grafikk enn Rick dangerous, det komm vel på runt samme tid som Lion king spilletog var vel til win 95? husker heller ikke hva det het. Det jeg husker fra første bane var at i slutten så sloss man med en tiger tror jeg, men kan være jeg tenker på noe annet.
 
#19
Knaksje det var indiana Jones Atlantis greiene?
det passer til beskrivelsen.