hÆÆÆ? BAre man kunne vite navne.

Det kan godt være action varianten av Indiana Jones and the Last Crusade.

Ellers er det muligens Rick Dangerous, det første, men han hadde ikke pisk. Bare pistol.

Jeg har spilt dette spille og digger det noe utrolig helt til jeg står fast og kommer ikke videre. Nei det er ikke det spille. Noe av det samme bare at du skal ikke snakke med noen.

Spillet er ikke så gamelt skiNnLua. Og du ser mannen litt større en det man gjør på det spille. At alle ting er litt nermere da hvis dere forstår. Mange gode tips. Hadde vært veldig fint om dere gadd å ta med bilde.

Hmm, hva med Pitfall da? Han har ikke hatt da men...

Pitfall: A Mayan Adventure

Opprinnelig skrevet av Mako@12.11.2004, 17.21
Men uaansett så husker jeg også det spillet, det var bedre 2d grafikk enn Rick dangerous, det komm vel på runt samme tid som Lion king spilletog var vel til win 95? husker heller ikke hva det het. Det jeg husker fra første bane var at i slutten så sloss man med en tiger tror jeg, men kan være jeg tenker på noe annet.
134482​
Du tenker nok på Out of this World/Another World

JAAAAAAAAAAA, yes du fant det. Pitfall it is. Tusen takk for hjelpen folkens. Nå kan jeg endelig finne det spille et steed og endelig få spille det igjen.

Så tusen takk til dere alle.

Opprinnelig skrevet av smached@12.11.2004, 18.00
Kan noen bilder friske hukommelsen?

The fate of atlantis

Indian Jones and the last crusade:

134506​

vekker minner det der ja! jeg har faktisk det spillet :p kjøpte det for leeeenge siden...
jeg gravde frem spillesken nå nettopp... men ingen CDer der inni. Husker jeg satt fast ved et bibliotek i Italia :p

Ja, det er seriøst vanskelig. Tok meg lang tid å komme steder. Jeg kom aldri forbi den pakkegøyen jeg.

M

Mako

Gjest
Jeg har indiana jones Fate of atlantis å det er faktisk ORGINALT? jeg har ikke så mange orginale PC-spill. ja jeg har bare cden finner ikke eska. uansett når jeg skulle spille det igjenn så var det en merkelig ting som skjedde. Jeg skulle liksom save, så trykte jeg F1,2,3,4,5,6,7,8,9, men de virka ikke på tastaturet mitt. Jeg har et logietek forholdvis nytt tastatur og ingen av F knappene fønker på det spillet. Prøvde så Monkey Island, nei fønka ikke der heller?? Så kobla jeg til et gammalt tastatur å da funka det? Hvy??? vil gjerne spille disse spilla igjenn uten å ha to tastatur på borde. jeg vill ikke bruke det gamle fordi det er stort og stygt også står det compaq på det! hjelp?

Opprinnelig skrevet av Mako@13.12.2004, 09.51
Jeg har indiana jones Fate of atlantis å det er faktisk ORGINALT? jeg har ikke så mange orginale  PC-spill. ja jeg har bare cden finner ikke eska. uansett når jeg skulle spille det igjenn så var det en merkelig ting som skjedde. Jeg skulle liksom save, så trykte jeg  F1,2,3,4,5,6,7,8,9, men de virka ikke på tastaturet mitt. Jeg har et logietek forholdvis nytt tastatur og ingen av F knappene fønker på det spillet. Prøvde så Monkey Island, nei fønka ikke der heller?? Så kobla jeg til et gammalt tastatur å da funka det? Hvy??? vil gjerne spille disse spilla igjenn uten å ha to tastatur på borde. jeg vill ikke bruke det gamle fordi det er stort og stygt også står det compaq på det! hjelp?
148387​
Jeg hadde det samma problemet med mitt tastatur å kom fram til en eneste sak: Dette suger bytter det med en jævla gang.. Hvis du er innpå et spill der du kan sette inn tastene Feks. HL2 å trykker på F1,2,3 så kommer det opp Feks. det jeg fikk på F3 viste seg å være C... ;) gadd aldri å finne ut hvorfor noen games liker bare ikke nye tastatur <_<

Spesielt ikke slike gamle spill, som HL2. ;)

Lol :D Ja det 2 tallet skulle vært trykket vekk men jeg stirret på HL2 covret som sto rett foran meg når jeg skrev så det kom visst litt skevt inn :flau:

Hadde jeg vært en spammer, så skulle jeg skrevet en kosesmiley, men siden jeg ikke er det skriver jeg heller et innlegg om at jeg ikke vil skrive et spaminnlegg, så kan vi debbatere om jeg spammer nå eller ikke.

:kos:

Fint for deg.

Jeg lurer på et annet gammel spill som var på Nintendo. Det er at du kjører et helikopter over hus og biler og mye slik. Helikoptere er vist mitt inne i en krig. Man ser ovenifra og du kan skyte tårn med skytere, biler og det som måtte hvere. Det ligner på et spill som heter Raptor, men bilde er ikke like nerme som det er der tror jeg.

Er det noen som har peiling på hva jeg mener?

er det ingen som vet????

nja, kan hende. Man begynner på land ivertfall, og så kommer vannet til venstre fordei.

jeg leter også etter et Mikke Mus spill. Husker nesten ingenting fra det, men det er ivertfall slik. Du kan velge hva slaks spill du kan ta. Det ene er å kjøre i rommet og så ser du tusenvis av stjerner fly forbi deg. Når du er ferdig med det så kan du velge noe annet. Da kan man f.ks da Gowcart løp mot Svarte Petter, langbein tror jeg det er og noen til. Vet noen hva dette heter??

Det er fortsatt snakk om Nintendo!