Høsten og vinterens nye spill

Sancti

Terrorkatt
#21
Flere laserstråler! Dette blir en klassiker.
 
#22
:(

Gi meg et alternativ da, "rommet virket opplyst av det som åpenbart er strålene til lasersikte, noe som kan vise seg å bli et kult tilbehør til spillets våpen i multiplayeren"?

Du skjønte hva jeg mente!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#24
JERNPUNGTSIGTE

Ellers er jeg overrasket over å se at du skal ha AC2, Martin, i og med at forgjengeren var det mest oppskrytte faenskapet på lenge. Kjedelig, repetivt, uinteressant. Nevnte jeg repetivt? Om og om igjen?
Jeg så det for hva det er: Helt streit underholdning. Også var jeg ikke dum nok til å gjøre mer enn jeg måtte av de informasjonssamlegreiene, og da helst ting som involverte å drepe vakter. Det eneste som virkelig gjorde meg sint med spillet var de grusomme cut-scenene man MÅTTE spille seg gjennom om man phaila, men jeg har tilgitt spill verre ting enn det. tl;dr: 2-ern blir nok mer streit underholdning så lenge man ikke forventer seg divine cock.
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Har jeg nevnt at ARMA2 allerede er det beste spillet for å leke deilig soldat? De der greiene med Flashpoint er ikke så mye å snakke om
 
#27
JERNPUNGTSIGTE



Jeg så det for hva det er: Helt streit underholdning. Også var jeg ikke dum nok til å gjøre mer enn jeg måtte av de informasjonssamlegreiene, og da helst ting som involverte å drepe vakter. Det eneste som virkelig gjorde meg sint med spillet var de grusomme cut-scenene man MÅTTE spille seg gjennom om man phaila, men jeg har tilgitt spill verre ting enn det. tl;dr: 2-ern blir nok mer streit underholdning så lenge man ikke forventer seg divine cock.
+ SPOILER man har gun
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#28
Har jeg nevnt at ARMA2 allerede er det beste spillet for å leke deilig soldat? De der greiene med Flashpoint er ikke så mye å snakke om

kipt at de ikke har fikset spillet før dem slipper første ekspansjonspakken
sjøl skal jeg ha Moderne Krigføring 2 og kansje AC 2 ellers føler jeg meg som freak siden Brutal Legend ikke intreserer meg i det hele tatt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#30
Jeg gleder meg til noen og ikke så mye til noen andre:
Demoen til Batman: AA fikk meg hypet, og det skal jeg skaffe meg så tidlig som mulig.

Halo whatever klarer jeg fint å vente med, aldri vært så interissert i serien og ikke den helt store onlinemultiplayerhalo-gameren.

Uncharted var jo rimelig moro, men om Uncharted 2: Among Thieves blir noe bra avhenger av hvor mye nytt og variert de har fått inn. Følger nøye med og har en god sjanse til å havne i min marmorhvite PS3 iløpet av 2009.

Silent Hill på Wii er spennende nok, men prioriteres ikke. Eneren var en morsom opplevelse (selv om en del kom av at det var først) og liker at "slossingen" er tatt vekk, har trua på noe greit til Wii, endelig.

Brütal Legend: Hellyeaseah! Den lineupen, sier ikke mer. Dette blir moro.

Er villig til å teste Borderlands noen timer hvis noen deilige mennesker fra forumet vil spille, utover det skal jeg spille Fallout 3 til jeg dør, så...

Jeg likte Bioshock veldig godt, så har fått forhåpninger til Bioshock 2. Med mindre anmeldelser sier veldig mye negativt, skal jeg plukke det med meg så fort det havner på bakrommet. Men 2010 ja.

Mmjhm til Alpha Protocol, ikke satt meg noe inn i, skal følges med på ihvertfall.

Farg meg lite interessert i Forza 3, synes det er dritkjedelig.

Tekken 6 er selvsagt når man har lagt litt tid i de tidligere, selv om jeg som Oma ikke spiller aktivt lenger. Er helt ukritisk.

Jada Revan, Modern Warfare 2 ser kult ut, og kommer sikkert til å bli dritsolid. Men min medfødte skepsis til fps holder meg litt tilbake, selv om jeg storkoste meg med CoD4, så blir å spille om enn ikke ved release.

Her ser vi hvor kjip jeg er, for jeg likte Assassin´s Creed; det var mye av det samme, men med litt kreativitet holdt de begrensede aktivitetene seg morsomt nok. Forsvarer ikke slossingen mot slutten av spillet, men Assassin´s Creed 2 viser tegn til å gi oss mer å leke med i form av mer varierte områder og teknikker, så jeg gleder meg faktisk, ha!

Dragon Age: Origins får plasseres i køen, bakgrunnen (det er BioWare) er lovende men hvis det kommer til det vil den prioriteres ned, andre titler jeg gleder meg mer til.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#31
Revan: Grunnen til at jeg bare 'vurderer MF2' er vel egentlig fordi at jeg skaffet meg en PS3 altfor sent, nemlig mars 2009. Ett av de første spillene jeg kjøpte var Call of Duty 4 på grunn av alle de strålende kritikkene det fikk. Ikke at jeg ble skuffa av spillet, single-playeren var jævlig bra og multiplayeren enda bedre. Jeg tenkte bare aldri på at spillet var fra høsten 07' og hvor sinnsykt det faktisk må ha vært et halvannet år tidligere.
Faktisk har jeg aldri tenkt på det før du sa det du sa.
Shit... ok, jeg skal se om MF2 får like mye praise som CoD4. Hvis det gjør det, skal jeg kjøpe det raskt. Ikke at det hjelper deg siden du har X360, men jeg ville bare at du skulle vite at du endret min mening. Du endret hva jeg skulle bruke 500-600 kroner på. En kan si at du endret... mitt liv.

Amen.
 
#32
Jeg våger meg å si at det nye på Internett er at ikke-ironisk sarkasme ikke fungerer så jeg må påpeke at du faktisk mener det du skriver. Flott! Nå kan jeg sovne i natt. :)
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#33
Foreløpig er planen kun Ace Attorney: Investigations, som vel kommer i vinter en gang. I hvert fall til Nord-Amerika? :) Ellers er jeg falt litt utenfor nyhetene.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#35
Oh behave.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#36
Hva med Død Stiging 2? Det står 2009 flere steder jeg har sett, og det er spill verdt å vurdere.
 
#37
Tviler på at det er 2009. Spillet ville hatt langt mer dekning of hype om det kom ut i år, dessuten er det noe utypisk capcom å slippe storspillene sine i Q4-sesongen. Tidligst mars 2010, tipper jeg.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#38
Er Borderlands og Rage det samme spillet eller har ikke jeg fulgt med i timen?
 
#39
Du har høyt fravær, og har drodlet i margen av matteboka di. Rage er det nye spillet til id som skal pimpe den nye idTech motoren som ser ut til å bli helt sinnsyk. Borderlands er en krysning av Diablo 2 og Fallout 3 som ser veldig spennende ut, men som også har potensiale for å feile brutalt. Time vill sjov.
 
#40
Skal helt garantert ha:


  • Batman: Arkham Asylum Fordi jeg synes demoen var badass og jeg trenger mer.
  • Uncharted 2: Among Thieves Fordi at jeg har trua. Har runda det første uncharted opptil flere ganger og dette ser enda bedre ut.
  • Assassin's Creed 2 Fordi... det er assassin creed...? Det første assassins creed var en av de spilla jeg gleda meg mest til når ps3 kom ut, men desverre var det skuffende ensformig. Men før man oppdaget hvor ensformig det var så var det et knakende godt spill. Jeg håper veldig sterkt at de har gjort noe med dette i oppfølgeren og gir det derfor en sjanse.
  • Alpha Protocol Dæven døtte jeg er spent på dette spillet. Det virker som de endelig har laget spillet jeg har skapt i hodet mitt og ønsket meg i lang tid. Jeg vet ikke hvor mye jeg tørr å håpe på at de faktisk har klart det.
Skal muligens ha:

  • Modern Warfare 2 Det første var konge. Derfor skal jeg kanskje ha det. Jeg er egentlig ingen stor fan av FPS så vi får se hva det blir til.
  • Dragon Age: Origins Usikker på dette. Ser lovende ut, men trenger mer info.
  • Borderlands Vet for lite om dette ennå, men av det lille jeg har hørt virker det interessant.
  • Brutal Legend Har egentlig null interesse for dette spillet, men Tim Schafer og Jack Black alene gjør at jeg i det minste skal ha det i kikkerten en liten stund til.
Styrer lett unna:

  • Bioshock 2 Ja. Hva kan jeg si. Jeg er blandt dem som synes det første Bioshock var dørgende kjedelig. Det er jo egentlig ikke en mening som er akseptert i dagens samfunn, men slik er det.
  • Tekken 6 Jeg liker å kose meg når jeg spiller spill. Derfor spiller jeg ikke tekken. Jeg kommer selvfølgelig til å teste spillet, men et kjøp er ytterst tvilsomt.