Høstens Gamecube line-up

Kilik

Lokal moderator
#1
European 1st Party GameCube Release Dates:

Wario Ware, Inc: Mega Party Games     3 September 2004
Animal Crossing     24 September 2004
Pikmin 2    8 October 2004 
Donkey Konga         15 October 2004
Paper Mario 2: The Thousand Year Door      12 November 2004
Tales of Symphonia       19 November 2004
Metroid Prime 2: Echoes       26 November 2004
Dette var langt bedre enn jeg fryktet. Hadde ikke trodd at både Tales og Metroid Prime 2 ville bli slippet her før jul. Gledelig for oss PAL-eiere.
 
#2
Ai, denne høsten kommer til å skade lommeboka mi ser jeg.
Jeg trodde også at MP: Echoes ikke kom før tidlig neste år, jaja det er like så greit å bare få det til julen kommer.
 
#3
Det var en god nyhet ja. Det eneste jeg skal ha av de er Metroid Prime 2. Sitter desverre med en PAL GC, men så lenge det støtter 60 hz så er jo det helt greit. Da slipper jeg å styre med freeloader også. I November er jeg sikkert mer enn opptatt med MGS3 uansett, så da gjør det ikke noe å vente noen uker ekstra på MP2.
 
#4
Jeg må hvertfall ha Metroid Prime 2 og Paper Mario 2, og hadde jeg ikke nettopp bestilt Tales of Symphonia, hadde jeg måttet kjøpe det også til høsten/vinteren. Donkey Konga virker også litt spenende, men tror jeg venter litt med det. Det er tross alt ikke bare GameCuben som skal fôres til høsten.. Sukk.. jeg er blir fattig... :(
 

Kilik

Lokal moderator
#5
Ja, huff. Regner jeg med alle plattformene er det vel rundt 10-15 spill jeg skal ha meg bare i oktober/november. Hadde vært flott om spillindustrien kunne prøvd å spre lanseringene litt jevnere utover året, men julesalg er jo julesalg...
Uansett, det er GTA:SA og Halo 2 som blir førsteprioritet for meg i denne perioden.
 
#6
Huff... Jeg skal ha både Tales of Symphonia, Metroid Prime 2 og Paper Mario 2. Hadde også tenkt å kjøpe Donkey Konga, men det blir det vel ikke noe av. Skal jo ha Halo 2 også...
 
#7
Tales of Symphonia blir nok det eneste interessante for meg. Sony hadde en langt mer interessant liste, med The Getaway 2, Jak3 og Ratchet and Clank 3 og GT4. Forhåpenligvis også MGS3.

Selvsagt, GTA San Andreas også.
 

epp

firm and correct
#8
Tales of Symphonia har jeg litt forhåpninger til. Jeg kjenner folk som har blitt komplett hooked på det spillet.
Ellers så er Metroid Prime 2: Echoes, Animal Crossing og Paper Mario 2 rimelige sikre kort.
 
#9
Synd at ikke The Legend of Zelda: Four Swords Adventures blir tilgjengelig for PAL-brukere. Men ellers er det bra for Europa at de får både Metroid Prime 2: Echoes og Tales of Symphonia (sistnevnte har etter min mening at av de beste, og mest underholdene kampsystemene noensinne i et RPG).

Av de spillene der skal jeg i hvert fall ha Pikmin 2, Donkey Konga, Paper Mario 2 og Metroid Prime 2: Echoes, samt at jeg skal ha Baten Kaitos: Eternal Wings (som kommer 16. november i USA).
 
#10
Vel....synes det her så rimelig ræva ut jeg men... Eneste jeg kommer til å skaffe er nok Paper Mario 2. Resten er ikke så intresant.

Hvor er spill som Eternal Darkness , Resident Evil osv?

Det er helt klart at Nintendo har lite å stille opp med i forhold til resten av konsollene som har dyngevis med flere spill som er virkelig bra.....
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Opprinnelig skrevet av _LarZen_+19.08.2004, 13.12-->
Hvor er spill som Eternal Darkness , Resident Evil osv?[/b]
De er allerede utgitt.
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@19.08.2004, 13.12
Det er helt klart at Nintendo har lite å stille opp med i forhold til resten av konsollene som har dyngevis med flere spill som er virkelig bra.....
Som for eksempel Xbox? Den har vel så mange som... fem spill som er verdt å spille? ;)
Vel har PS2 ganske mange bra titler også, men jeg vil ikke gå så langt som å si at Nintendo har lite å stille opp med. Alle spillene på den listen der (kanskje med unntak av Donkey Konga og Animal Crossing som jeg allerede har) er spill jeg kommer til å kjøpe (så sant jeg har penger til det...).
 
#12
Opprinnelig skrevet av Yetipants+19.08.2004, 12.23-->
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@19.08.2004, 13.12
Hvor er spill som Eternal Darkness , Resident Evil osv?
De er allerede utgitt.
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@19.08.2004, 13.12
Det er helt klart at Nintendo har lite å stille opp med i forhold til resten av konsollene som har dyngevis med flere spill som er virkelig bra.....
Som for eksempel Xbox? Den har vel så mange som... fem spill som er verdt å spille? ;)
Vel har PS2 ganske mange bra titler også, men jeg vil ikke gå så langt som å si at Nintendo har lite å stille opp med. Alle spillene på den listen der (kanskje med unntak av Donkey Konga og Animal Crossing som jeg allerede har) er spill jeg kommer til å kjøpe (så sant jeg har penger til det...).
89831​
[/b]
Hehe, ja men jeg vil ha flere spill som i sjangeren til di først nevnte spilla... :p

Altså di spilla der som kommer til GC er vel bra for dem som liker di type slags spill som Nintendo har veldig mye av.. Og ja det kommer masse saker til di andre konsollene som er bare søppel. Slik kommer det altid til å være, men det er også voldsomt mye bra.

Jeg personlig synes bare at det er et veldig lite utvalg av spill til GC som noe å ha. Og det er veldig kjipt pga GC har potensialet til å kjøre masse råe spill men dem kommer aldri på GC. Og om dem skulle komme så har dem allerde vært ute i noen mnd på di andre konsollene...
 
#13
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@19.08.2004, 13.12
Vel....synes det her så rimelig ræva ut jeg men... Eneste jeg kommer til å skaffe er nok Paper Mario 2. Resten er ikke så intresant.

Hvor er spill som Eternal Darkness , Resident Evil osv?

Det er helt klart at Nintendo har lite å stille opp med i forhold til resten av konsollene som har dyngevis med flere spill som er virkelig bra.....
89830​
For meg er det faktisk flere spill på GameCube jeg ser fram til, enn det er på både PS2 og XBox. På PS2 ser jeg fram til GTA: San Andreas og MGS3: Snake Eater (om det da ikke blir utsatt?), samt muligens Gran Turismo 4. XBox har Halo 2 og Fable, mens på PC er det kun Half-Life 2 jeg muligens skaffer meg.

At Resident Evil 4 ble utsatt til 11. januar er ikke akkurat så ille, med tanke på at det kommer så mange andre titler i høst uansett. Men selvfølgelig skulle jeg likt å ha det så tidlig som mulig, tross alt det spillet jeg ser aller mest fram til.
 
#14
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@18.08.2004, 20.17
Tales of Symphonia blir nok det eneste interessante for meg. Sony hadde en langt mer interessant liste, med The Getaway 2, Jak3 og Ratchet and Clank 3 og GT4. Forhåpenligvis også MGS3.

Selvsagt, GTA San Andreas også.
89629​
Ja, høres jo helt konge ut for alle som ikke er hekta på enten FPS spill, eller actionbaserte plattformspill. Synes personlig at FPS spill passer best til pc pga. kontrollmulighetene.
 
#15
Personlig så driter jeg litt i hva som kommer fremover, det eneste jeg virkelig gleder meg til er GTA:SA. Jeg henger så veldig etter i spill jeg vil spille som allerede er utgitt, at jeg heller vil kose meg med dem.
 
#16
Juletider og spilling er to ting som går pretty well sammen ja, men det er ett lite problem for meg i år... Jeg har faen meg ikke en fuckings liten fridag under "julemorroa" i år! Joda, lørdag og søndag er jo greit nok det, men pokker ta om jeg skal unngå å "forsove" meg på julaften, eller julemorgen om du vil.

Paper Mario 2 er vel det Gamecube-spillet jeg skal ha meg, og med mindre det er noen andre supreme overraskelser jeg ikke har fått med meg, så blir det med det.
Jeg får også krysse fingrene for at en fullferdig versjon av GTA3-3 blir ferdig i tide før 2004 segner om, og HalfLife2 er jo en gyldig grunn til å stappe føttene nedi frysern over natta for å pådra seg en liten frostskade. Det har tross alt blitt vanskeligere å få sykemelding i dag...

Oppfølgeren til Pirates Gold! er også underveis [skjelve] Er det en mulighet for at vi får en Cut Throats killer her?
 
#18
Har sett noen bilder av donkey konga.
Synes det ser ganske rått ut jeg :p
Hvis jeg hadde hatt GC hadde det vært det første jeg skulle kjøpt meg.
Har lurt lenge på om jeg skal kjøpe meg gc , men det blir vel ikke noe av. :ehm...:
 
#19
Talibanan: Koster bare 800 kronasjer for en ny Gamecube da, bare litt dyrere enn et nytt spill...

På den lista der skal jeg garantert ha Metroid Prime: Echoes og siden Pikmin 2 fikk 9.3 av IGN så skal jeg nok ha det og. Har dessuten begynt å få sansen for RPG'er igjen så både Paper Mario 2 og Tales of Symphonia frister bra.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#20
The Legend of Zelda: The Minish Cap (12. november)
Gøy! Lengter etter å spille et Zelda-spill til GBA. Lengter etter i den forstand at jeg har rundet de andre jeg eier.

LarZen:Fet avatar!