Hadde du en gammel konto på SG mellom 2004-2006?

#61
Gammelt - Griever
Nytt - Griever

Dette skjønte jeg forsåvidt ikke noe av...
 
D

Doctor Downs

Gjest
#62
Det er den samme kontoen, men jeg bytta navn til Doctor Downs. Men nå er jeg Aquila igjen...! Logga alltid på med Aquila, men ble hetende Doctor Downs for det.
 
#64
Har ikke litt fått meg hva som har lagt i planene. Logget meg bare inn på Bad Mongo, men ser alt jeg har postet er fra imported_Bad Mongo. WTF!?

EDIT: Slo på hjernen og leste tråden

Gammelt navn: Bad Mongo
Nytt navn: Bad Mongo
 

Endre

Ødela forumet
#66
Det skal være i orden nå. Hvis du har problemer med å logge inn kan du prøve det gamle passordet ditt, og hvis du fortsatt sliter kan du kontakte meg på endre ætt spillegal dått no, så skal jeg ordne deg et midlertidig passord.

Nameless/Seadog: Nå skal alle kontoene være slått sammen. Kanskje du må taste inn det nye passordet en gang, men etter det kan du skifte til et du velger selv.

Hvis det er noen jeg har glemt å slå sammen, si i fra per e-post. Jeg vet at jeg fikk noen PMer til Endre-kontoen, men den hadde så full innboks at jeg ikke har fått lest disse. Nå har jeg slått sammen Endre og Spillegal og har god plass, så det er bare å sende på nytt. Får bare beklage at jeg ikke har fått ordnet for alle som har sendt PM.
 
#67
Vet du, jeg har faktisk en gammel konto, men jeg er litt usikker på om den eksisterte i den perioden eller om den var tidligere. Uansett:
Nytt navn Bamsefar
gammelt navn Guffufs
 
#68
Skulle gjerne hatt mine gamle poster, natch.

gammel: oerhört
ny: oerhört

Simple.
 

Endre

Ødela forumet
#69
Håper det er i orden nå. Det kan hende du får passordproblemer, men da kan du sende meg en e-post til endre ætt spillegal dått no.