Half Life 2 Demo Ute

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hah. De gir ut demoen akkurat på dagen jeg endelig får ræva meg til å fullføre hele spillet.
Slo dere på målstreken, Valve! :D

Ormen lange
krøp som en slange
under et gjerde
tok seg en pære
delte den i to
Vær så god!

Endelig blir det HL2 på homsene som ikke har kjøpt det ennå. Men har Valve gjort det på samme måte som forrige gang - det vil si at de lager et lite seperat scenario som ligger nærme hovedspillet i handlingen? Jeg digger Uplink - har sikkert rundet det et hundretalls ganger. ^_^

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Steampowered.com
Featuring some of the amazing digital actors and physical gameplay that has made Half-Life 2 the leading contender for Game of the Year 2004, the demo takes players through some of the early levels of the game and later transports them to the area of the game known as Ravenholm.
Tydeligvis ikke, altså.

Har denne demoen noe ekstra å tilby oss som eier spillet?

Opprinnelig skrevet av Steam
Half-Life 2 Demo Released
December 20, 2004, 11:29 am · cliffe

A free demo of Half-Life 2 has been released. Featuring some of the amazing digital actors and physical gameplay that has made Half-Life 2 the leading contender for Game of the Year 2004, the demo takes players through some of the early levels of the game and later transports them to the area of the game known as Ravenholm. The demo is available at ATI.com and requires a Steam account to install.
Tydeligvis ikke...

hm, 1mbit linje tar vel noen timer med andre ord... jeg har ikke spillet å kommer nok helt sikkert til å laste ner demoen før jeg kjøpr spillet ettersom jeg ikke er noen stor fan av tidligere half-life spill. må se om det duger først...