Half-Life 2 i 2005 ?!

#2
Dødsstraff for hackere? Ja, takk!
 
#4
Tips til alle som venter på Half-Life 2:
Ikke forvent dere at det kommer når de sier det kommer - det kommer når det kommer.
 
#5
Opprinnelig skrevet av rocky@19.04.2004, 15.11
Dødsstraff for hackere? Ja, takk!
:mad2: :mad2: :mad2:

Jeg blir helt ekstremt sur hver gang jeg tenker på det. Ihvertfall når jeg tenker på den utrolig anti-Valve-fanboy-uttalelsen han hackeren kom med. Makan til møkkahelvetesdrittfjortissomødeleggerforallesomsetterprispådetgode! Brenn!
 
#7
There have been a lot of rumours and assumptions produced at other sites (or should we say tabloids?) about Half-Life 2 being delayed until 2005. This isn’t the case at all; people are simply getting confused by a hypothetical comment from Gabe Newell.

The comment was a reply to a question about Valve’s reasons for the delay back in September 2003. It’s purely hypothetical and there’s no reason to think Valve will be delaying the game until 2005 or putting $20 million more into it.

The game will be released this year so sit back, relax and keep checking Halflife2.net for real information about Half-Life 2. There isn’t long to wait now.

This is Gabe Newell’s quote from an interview with Polygon magazine:

"We've already spent millions into this project, and we're willing to spend as much as we need to make this the best first person experience ever. If that means delaying the game to 2005, we'll do it without any hesitation. If it means sinking another $20 million into the project, we can do it. Rest assured, if we delay the game, it'll be only to blow your socks off even more when it finally releases."


http://www.halflife2.net
 
#8
Jeg tror ikke at Gabe kommer til å utsette Half Life til 2005, de vet at det fins en del folk nå som ikke er helt venlig sinnede mot dem pågrunn av all utsettelsen. Men dette er tross alt en skremmende nyhet.

Jaja, E3 om under en måned, vi for se om det blir mer uttalelser da.
 
#9
Forferdelig om det blir enda flere utsettelser nå!
Utrolig kjipt at en av de sterkeste kandidatene til "årets spill" ikke kommer i år.
Vi vet riktignok ikke veldig mye om hvordan HL2 er men over supert er det nok.
 
#12
Skyhøye forventninger knytter seg til spillet Half-Life 2, som skal komme før jul. Nå har en hacker stjålet kildenkoden og lagt den ut på nettet.

I går kveld raste ryktene om at kildekoden til spillet svært mange venter på allerede ligger ute på nettet ulovlig. Nå er det bekreftet at det er tilfelle.

Det hele startet - ironisk nok - 11. september. Da merket Newell at noen hadde skaffet seg tilgang til e-posten hans. Kort tid etter begynte PC-en å oppføre seg merkelig. Blant annet opplevde han at fil-utforskeren i Windows krasjet når han høyreklikket på programfiler.

Den unormale aktiviteten på Newells e-postkonto fortsatte fram til 19. september. Da merket han at noen tok en kopi av katalogen der koden til den nye versjonen av Half-Life lå.
____________________________________________________________________
lagde de den artiklen i dag?...
 
#13
Eg har slutta å tenkje på dette spelet for lenge sidan. Vert berre utsett gong på gong. Gledar meg heller over det meget flotte spelet vi har frå før: Battlefield 1942 <3
 
#14
Har helt glemt dette spillet jeg. Gledet meg veldig en periode, men ettersom utsettelsene står i kø, mister jeg noe av interessen. Half-Life 2 skal lissom ha den syke grafikken og fysikken, men innen spillet kommer ut, hvis det viser seg i bli 2005, kommer jo det til å skille seg lite ut er jeg redd for. Men jeg får håpe jeg tar feil.
 

Kilik

Lokal moderator
#15
Utrolig hvor mye rot det er rundt Half-Life og releasedatoer:

Counterstrike: Condition Zero var helt ferdig i september i fjor og ble sendt ut til spilljournalister, men likevel tok det 6 måneder før det kom ut i butikkene! PCGamer UK har faktisk kjørt 2 anmeldelser av spillet...

Half-Life (med noen ekstrabrett kalt Blueshift) til Dreamcast var også fullstendig ferdig og ble faktisk anmeldt av Dreamcast Magazine med imponerende 9 av 10, men utgiverne bestemte seg for å droppe å lansere spillet! Jeg har faktisk den enedelige DC-versjonen selv og den fungerer helt fint...


Når det gjelder HL2 har det nærmest utviklet seg til en såpeopera med stjeling av kildekode, utsettelser på utsettelser og en 4 GB spillbar versjon av spillet lekket ut på nett...

Men jeg liker faktisk:
"We've already spent millions into this project, and we're willing to spend as much as we need to make this the best first person experience ever. If that means delaying the game to 2005, we'll do it without any hesitation."

...hvis Newell virkelig virkelig mener det da. Selvsagt liker jeg ikke utsettelser, men hvis det er det som trengs for å lage tidenes beste FPS så kan jeg godt vente et år til...