Halo 2 kjøpes

D

Deleted member 91

Gjest
Hoi, da var det på tide å skaffe seg et Halo2 for LAN purposes. Det koster vel like under 200 spenn i de fleste sjapper nå, så om noen kunne tenke seg å selge et brukt et til meg billigere enn det så hadde det vært kjempeflott. Jeg tar både Collector's Edition og vanlig, men helst vanlig, ettersom jeg allerede har CE.

Jeg kan også muligens bytte i noen Xbox-spill eller Doom til GBA.

SITAT(Nicholas @ 24.07.06, 05.53) 16133
Hoi, da var det på tide å skaffe seg et Halo2 for LAN purposes. Det koster vel like under 200 spenn i de fleste sjapper nå, så om noen kunne tenke seg å selge et brukt et til meg billigere enn det så hadde det vært kjempeflott. Jeg tar både Collector's Edition og vanlig, men helst vanlig, ettersom jeg allerede har CE.

Jeg kan også muligens bytte i noen Xbox-spill eller Doom til GBA.
[/b]
Du kan få kjøpe et strøkent Halo2 av meg for 150,- inkl. porto. Jeg tror det er Classics-utgivelsen.

D

Deleted member 91

Gjest
Flott. Får ikke lønning før starten av august desverre, men jeg kan jo sende deg en PM når spenna plinger inn på kontoen. Kjøper det heller av en SG-er enn en tilfeldig kar som har pantsatt sitt på EBGames. :)

Hvis noen andre vurderer å kvitte seg med sitt, si det her. Kanskje jeg kjøper to til, hvem vet.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg har en fabrikkforseglet kopi av Halo 2 i Classic-utgave som har ligget og tatt opp plass i mange måneder. 50 spenn pluss porto.