Halo 2-turnering på treffet

Endre

Ødela forumet
#1
Etter litt om og men har vi kommet frem til at Halo 2-turneringsoppsettet blir som følger:
  • 3 mot 3
  • Team slayer
  • Første lag til 20 kills i innledene spill
  • Første lag til 30 kills i finalen
  • Brettene som spilles er Ivory Tower, Beaver Creek og Zanzibar (i denne rekkefølgen)
  • Hvert brett teller som én runde, hvor det gjelder å bli best av 3
Så ... det kan være greit å danne lag på forhånd, men det vil alltid være mulighet for det på treffet.

Send meg en PM hvis det er noe dere lurer på.
 
#2
Kan ikke de som skal ha lag på turneringen forhåndsbestemt skrive det i dette emnet så det blir en rask oversikt, så er noen av lagene klare og slipper å skrible ned teams osv. på selve treffet..

Så kan du ILiuz eller noe, bare føre opp i posten din lagene osv.? Litt for festligheten sin skyld :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Satser på at Team Negerstammen gjentar suksessen fra ifjor, gitt.
 
#7
Dere må love, LOVE[/b],
at dere ikke griner når "Fredrik er Kul" - teamet slår tilbake.

.. naskul..
.. Grønn Zebra..

.. ALUCARD..
 
#8
Naskul kommer ikke, så dere må nesten finne en annen dere kan bruke. Men egentlig er det ikke så viktig med tanke på at The Laffers kommer til å knuse alle akkuratt som sist gang. :p
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#9
Opprinnelig skrevet av Yetipants@01.03.2005, 20.29
Satser på at Team Negerstammen gjentar suksessen fra ifjor, gitt.
183631​
Så fremt du har ligget i hardtrening, gutt. Vi skal komme oss lenger enn de innledende denne gangen. Jeg har blitt sånn halv-lord slakt. Ikke helt Baronen enda, men det kommer, det kommer. You will feel the wrath of *assassinated by SirkusM* !
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Martin: Satser på å øve litt hos Erlend i dagene fremover, har ikke hatt Halo 2 (eller noen å spille med, for den saks skyld) før nå... :(
 
#12
Vi stiller selvfølgelig med team denne gangen også, teamnavn vet jeg ikke enda, det må diskuteres, men melonhjelmer skal vi ham bare vent!

Teamet består av

Baronen
Buku
og meg

(Selv stemmer jeg for Super-13e7 h$-shotters, men det ble nedstemt sist treff)
 
#13
Hvis jeg rekker det (hører turneringen skal starte 20:00?), så er jeg på lag med Jinzo og thetrain; "Ha'kke peiling, jeg, strikes back!". Men er sjanser for at jeg ikke rekker det ... Jeg får se.

Hvis "Ha'kke peiling, jeg, strikes back!" ikke spiller først, så kan det jo tenkes at jeg rekker det (kommer litt an på hvor mange skjermer/prosjektorer som tas i bruk om gangen, og hvor mange lag det blir). Tar nok 20:21-toget fra Oslo S som er framme 20:32 i Lillestrøm ...
 
#14
Hvorfor kommer du så seint Pepe??
 
#15
Jeg kunne tenkt å danne ett lag med noen, eller joine ett som trenger en spiller til. Så, hvis noen vil ha en fersk nybegynner på laget som aldri har spillt spillet før, så ta kontakt.

Hvis jeg ikke kommer inn i ett lag så danner jeg ett selv, med bare meg!! (er det lov?)
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Kan jeg joine dere? Har ikke spillt H2 multi ennå, men jeg regner med at det er omtrent det samme som orginalen.
 

Lodin

Der Waaaah
#19
Så det skal ikke linkes X-bokser der?

EDIT: Ah, så ut som dere bare hadde to på laget. Finner sikkert noen andre der.
 

Endre

Ødela forumet
#20
Som dere sikkert vet har én Xbox kun støtte for fire spillere, så for å holde en 3 mot 3-turnering blir vi nødt til å linke to Xbox-er. :smarting: