Halo 3: Bilder og filmklipp

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Deleted member 91

Gjest
Hiv og hoi, da var det oss to igjen, da. Som dere sikkert (ikke (håhå)) vet, lar Halo 3 deg laste opp replays av kamper du har hatt, og mekke bilder og filmklipp av ting som har skjedd iløpet av kampen. Bildene dukker automatisk opp på din Service Record på bungie.net, og filmklipp kan du selv dele via File Share (din egen lille mappe som du kan laste opp opptil fem filer i). Det hele er relativt enkelt å ordne istand:

1. Dra deg over til Bungie.net og synkroniser gamertaget ditt med brukeren din. Det er en god stund siden jeg gjorde det så detaljene har jeg ikke helt orden på, men det burde være rimelig enkelt og greit.

2. Spill noen kamper Halo 3.

3. Gå til "Theater"-lobbyen, hvor du kan dra fram en av dine 25 sist spilte Halo-kamper, enten det er singleplayer eller multiplayer. Du kan også velge å lagre filmer til senere anledninger (hint: Trykk X når du blar i lista over 25 siste filmer), slik at de ikke forsvinner.

4. Start så filmen, spol fram til der magien skjer, og trykk X-knappen. Du kan da enten starte en opptakssekvens akkurat der, eller ta et bilde.

5. Mekk navn og beskrivelse, og vips, bildet sendes automatisk til din Service Record på Bungie.net.

6. Logg på Bungie.net, Halo 3 (under gamertaget ditt oppe i hjørnet), "Hi-Res Screenshots", ta-dah. Du kan også lagre bildet permanent i en egen mappe der, som også lar deg velge et display-bilde som vises når noen titter på Halo 3-profilen din på Bungie.net.

7. Last så bildet opp et eller annet sted (husk, vi leecher ikke), som f.eks Imageshack, eller eventuelt egen server.
Akkurat nå blir serverne ganske godt analvoldtatt, så ting tar antagelig bittelitt mer tid enn det skal. Prøv å refresh Bungie-profilen din litt senere, men hvis det ikke funka i det hele tatt kan du prøve å laste opp bildet manuelt via File Share. Det er litt mer knotete, men fungerer det også.

Jeg kan begynne ved å slenge opp en liten bunte skjermskudd fra tidligere ikveld, da en haug av oss (K999, Yeti, Jo Inge, K999, Paul Phoenix, Scary Paladin, eivind ++) spilte litt sammen.

Her spiller vi litt av den derre Pirates-modusen, som gir lagene hver sin Elephant, pistoler og sverd. Det er soner på hvert av skipa man skal kapre, så målet er å ha kontroll over begge. Det er en haug andre faktorer også, som at man mister skjold av å gå fra skipet, eller at Jo Inge er elendig, som kan påvirke kampen.

Grønt lag kommer rullende inn fra venstre, og er ikke klar over at Jo Inge (på mongoosen) og jeg (til fots nede til høyre) sniker oss opp på dem.

Jeg deler så ut heit plasmadød i fortløpende manér.

Som sagt...

Også litt sånne æksjånnskudd fra grønt lag:

Så, har dere noen feite skjermskudd fra Halo 3, sleng dem opp her da vel. Hvis det er fra enspillermodusen kan det være snilt å slenge opp en liten spoiler-advarsel, men utover det er det fritt fram.

Redigert: Men i hellheim, ser ut til at Waffleimages ikke funker. :/ Imageshack it is.

D

Deleted member 91

Gjest
(nytt innlegg siden det er en grense for hvor mange bilder jeg kan ha i et innlegg)

Så testa vi ut en territories-basert modus Endre hadde stjålet fra en eller annen kis - det spilles på Last Resort, og starter et lag uti havet med masse våpen og powerups, og det andre laget oppå muren med masse maskingevær. Litt sånn Normandi, rett og slett.

Slik ser terrenget ut for angriperne:

Effektiv bruk av bobleskjold er, som man ser her, tingen.

Eivind2k ungår akkurat en spartansk laser, utvilsomt intensjonelt:

Jo Inge, smålig som han er, tar så ifra Eivind gleden ved å klubbe ham i trynet når han tror ingen ser på. Ja, dette skjedde faktisk.

Ah, en liten oversikt over hvordan rødt lag vanligvis ruller: Eivind plukker fools med snikskytterrifla, Endre overdriver som vanlig og går etter enkeltpersoner med dødslaser, jeg er nede og rydder opp med tungt skyts, og Jo Inge gjemmer seg bak et skjold og hjelper ingen.

Spørsmål! Er man nødt til å fikse navn og beskrivelse på bildet før det blir lagt opp på Bungie.net? Jeg tok bilder, autolagra, (hoppa over navn og beskrivelse, altså), og ingenting dukka opp hos Bungie. Eneste måte jeg fikk dem lastet opp var å kjøre bildene via Fileshare, og det er jo kjipt siden det ikke går an å laste opp mer enn 6 filer om gangen.

For å bidra litt med bilder:

Lillbroren min (Calath her på forumet) som bestemmer seg for å forlate Hornet'en sin en million meter over bakken.

Samme lillebror har her forvillet seg opp på en Pelican på Covenant-brettet. Denne svevde over sjøen, og vi fikk chechpoint når begge sto på den. Umulig å hoppe til land, og Hornet'ene våre var borte. Vi spilte på Legendary. Artig.

Nuvel, siden jeg er så tøff får jeg vel fortsette å poste bilder da.

Action!

Pose!

Hide'n seek!

Wops!

Arbiter VS Scarab!

Men igjen, finnes det kjappere måter å laste opp bilder enn via FileShare? Har synkronisert Gamertagen min med Bungie-profilen, og når jeg tar et bilde og gir det nytt navn og beskrivelse står det at det lastes opp, men ingenting skjer! Har ventet i over 12 timer nå, og ingen bilder har dukket opp utenom på nettopp fileshare'n.

Hjælp!

Prøver å vekke liv i denne tråden igjen.

"Zombie mayhem in colon"

"Killing two Spartans with one mongoose"

Team Rockets kan også være morro...

Tripper kill part 1

Trippel kill part 2

2x Rocket Launcher

Ingen andre som spiller lengre?