Halo 3 lanseres 26. september

Endre

Ødela forumet
#2
Siden vi prøver å unngå samletråder, synes jeg denne nyheten fortjente en egen tråd. Og forresten: NICHOLAS KJØPER LEGENDARY EDITION TIL ALLE = BEKREFTET. :eek:
 
#3
Personlig ser jeg fram til at han kommer på døren, setter seg ned på kne, og hever en Legendary Edition over hodet. Takker!

Da gjenstår det bare å handle 360 og LCD-TV. Noen som er skråsikre på 360-priskutt i september? Skal vi si noen kopier av Bioshock i potten? :p
 

Endre

Ødela forumet
#4
Var jeg Microsoft ville jeg kuttet prisen til julesalget, så blir en del stakkars sjeler nødt til å kjøpe 360 til gammel pris for å få Halo 3 til lansering. Og de som sitter på gjerdet om hvorvidt de skal kjøpe PS3 eller 360 blir kanskje fristet av en billig 360 og Halo 3 ved juletider.

Dette er ikke et veddemål. :ninja:
 

K999

Keystone State Of Mind
#6
Siden vi prøver å unngå samletråder, synes jeg denne nyheten fortjente en egen tråd. Og forresten: NICHOLAS KJØPER LEGENDARY EDITION TIL ALLE = BEKREFTET. :eek:
[/b]
Som sagt før, så lovet han bare meg 5 kopier. :argh: Men dere skal få et par av meg. :kos:
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#7
skulle ikke Halo 3 lanseres når MGS4 ble lansert bare på faen får ødelegge for SONY eller driver jeg å drar fakta ut av rumpen min.
 

Kilik

Lokal moderator
#9
Interessant nok ser jeg Sonys Heavenly Sword har samme dato.
 
#10
Uansett en flott greie om disse høsttitlene spres litt utover. Husker fortsatt 2004, da Halo 2, Half-Life 2 og GTA: San Andreas alle kom i løpet av ei uke eller noe. Tror det er til alles fordel om ting spres litt sånn at hver stortittel får sin del av oppmerksomheten.

Hvis alle spillene som "de" sier kommer i 2007, virkelig kommer i 2007 er det en helt vill høst vi har framfor oss, for øvrig. Bioshock, Insecticide, Halo 3, Half-Life 2: Episode 2, Grand Theft Auto IV, Metroid Prime 3: Corruption, Super Mario Galaxy, Super Smash Bros. Brawl, No More Heroes, Colin McRae: DIRT, Wipeout Pulse, The Legend of Zelda: Phantom Hourglass, Nights: Journey into Dreams, Sonic Rush Adventure, Burnout Paradise, Kane & Lynch: Dead Men, Rock Band, Haze, Boogie, Assassin's Creed, Crysis, Dewy's Adventure, MySims, Resident Evil: Umbrella Chronicles og A Vampyre Story.

Nå skal det tilføyes at vi sannynligvis bare vil se to tredeler av disse før årsskiftet, men likevel:

Hjelp.
 

Kilik

Lokal moderator
#11
Legg til Heavenly Sword, World In Conflict, Mass Effect, Super Paper Mario, Project Gotham Racing 4, Guitar Hero III, Unreal Tournament 3, Lair, Hellgate: London, Devil May Cry 4, Blue Dragon, Stuntman: Ignition, Battalion Wars 2 og Age of Conan, så snakker vi.

Vi kan vente oss omtrent fem interessante spill i uka i månedene september-november.

Noen som fortsatt er lei seg for at Spore ble utsatt?...
 
#12
SITAT(K999 @ 16.05.07, 09.01) 66329
Som sagt før, så lovet han bare meg 5 kopier. :argh: Men dere skal få et par av meg. :kos:
[/b]
siden du å jeg ikke bor så langt ifra hverandre så kan du gi en til meg først ^_^