Halo 3: Multiplayer: The Official Novel of the Game: The Game: Spillegal Edition

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#21
Hell, yeah!!!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#22
Da er vi noen som er gira på runder ikveld engang sånn ca. Martin nevnte han var gira, Buggz og Nicholas er med, kakarlsen har en ære som skal forsvares, og er vi heldig blir sheriffen og mora hans med og!

Så nå veit dere det.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#23
Jeg er down ikveld, null planer, gi meg et klokkeslett så skal jeg se om boxen min er nigg with the jigg eller ei.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#24
Da er følgende pro-gamere cuntfirmed til kveldens Haloings, som starter på Xbox Live ca klokka 21:00. Fortsatt åpne plasser til SG-medlemmer.


BizarroMartin - Kanaliserer all ondskapheten vi før så på forumet inn i Halo.

Kakmadafakk - Nesten like god i Halo som i drunkpoasting.

Nicholizzle - De slickeste skillsa. Den yngste Halo-gameren i bransjen.

Mr. Martial Art - Aka Buggz representerer the dirty Drammen, viden kjent for sine gamertalenter.

Da J to da C - Kommet hele veien fra Colombia for å konkurrere mot de beste.

Phillip med PH - et uskrevent blad på dette nivået, spent å se hva han har!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#26
JA DETTE BLIR BRA!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#27
Jepp, bare kak og jeg som møtte opp. Alle suger bortsett fra oss.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#32
Jeg er med i morgen hvis jeg ikke har tenkt meg ut. Vi får se.


Vi får se.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#35
Haha. Vel, jeg kommer meg på live, men den nekter å koble opp mot serveren. Det er det jeg vet. Jeg har en ræva jøde fra clas ohlson. Nei, jeg kan ikke bare bruke modemet, for de andre jeg bor med liker intarwebsen sin.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#37
Vel, jeg kommer meg på live, men den nekter å koble opp mot serveren.
Hvilken server? Du mener du ikke får koblet deg til andre eller faktisk spilt spill online?

Jeg har en ræva jøde fra clas ohlson.
Jeg tror du er fucked. Justin hadde også no billig skrap fra Clas Ohlson og den nekta å lystre sine egne innstillinger som jeg satte den opp med.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#38
Ja, men han påsto han gjorde "noe" en dag, også funka den. Bleh, må vel kikke etter noe annet som ikke koster ræva mi.

Altså, det går sånn her: Jeg hopper inn i multi, den står bare og blinker på "could not connect to halo 3 server". Tviler på at jeg får spilt noe annet online heller, men pussig nok logger den seg på live helt fint.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#39
Jeg har faktisk en router til overs som ikke er i bruk her.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#40
Hva for slags nedrige ting må jeg gjøre for å tilegne meg den, og er den enkel for idioter som meg å forstå?