Halo 4 annonseres på E3

Annonseres Halo 4 ved E3

  • Nay

    Stemmer: 16 80,0%
  • Yay

    Stemmer: 4 20,0%

  • Totalt antall stemmer
    20
#21
Fjerne månehoppingen i Halo ? :wtf:
Annen tyngdekraft er en del av det man opplever i Halo universet. Det kan bare gjøres bedre rett og slett.
 

Lodin

Der Waaaah
#22
:eng: Det er magnetshizzle i Mjølnerdrakta.

Forøvrig er jeg overbevist om at dette nye spillet er Mythic 4 og ingen kan endre på det.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#24
Eh, Republic Commando var ikke akkurat spillet for JERNSIKTER. Bare så det er klart.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#25
Dessuten er vel ikke HUD i hjelmer så veldig fancy om fem hundre år, tviler på at det koster så forbanna mye med tanke på at menneskeheten har gjort noen utrolige teknologiske fremskritt ellers(kolonisering av andre planeter, romstasjoner aplenty, you name it). Slutt å runke over ZOMGREALISME, det er et spill. Hvis du absolutt vil ha en simulator så last ned den derre utgaven av ArmA som de bruker i det amerikanske militæret.
 

Endre

Ødela forumet
#29
Dette var salgsprognosene:


Halo 3 solgte veldig bra, men Call of Duty 4 solgte bedre. Det var det ingen som ventet seg. Markedsføringskampanjen var en katastrofe, en intern og ekskluderende affære som fikk spillet til å virke som en nesten pinlig alvorlig heltedyrkelsessimulator. De burde fokusert på Forge og online-mulighetene, siden det er det som kunne trukket et fersk publikum, men de valgte å fokusere på en usammenhengende historie som ingen bryr seg det skapte grann om, og det holdt spillet fra å bli tidenes knallsuksess.

Jeg tror (SPEKULASJON, SPEKULASJON) at Peter Moore gikk av på grunn av x360-ens svekkede salg i 2007 (ned omtrent 20% fra 2006, til tross for at deres største eksklusive tittel var på vei) og Halo 3s mangel på totalt verdensherredømme.

Jeg håper det ikke kommer noe Halo 4. Det er nok nå.
Halo 3 solgte veldig bra, men Call of Duty 4 solgte bedre, meeen sistnevnte kom tross alt ut på tre andre format i tillegg til 360. Jeg synes heller det vitner om hvor bra Halo 3 klarte seg, ettersom dette begge var spill som fikk god omtale i pressen (over 90%, rundt 95% på Gamerankings?), noe jeg er ganske sikker på har større innvirkning på potensielle kjøpere enn markedsføringskampanjen (jeg sier ikke at det alltid er slik, men det er ikke akkurat folk som aldri har rørt spill som plukker opp noen av disse titlene). Jeg er rett og slett ikke med på at markedsføringskampanjen og dens fokus trakk folk fra å kjøpe Halo 3.

Halo 3 solgte jævlig bra på 360, og Call of Duty 4 solgte bra på 360 (jeg tviler forøvrig på at det dro inn flere nye spillere, jeg regner faktisk med at de fleste som kjøpte Call of Duty 4 til 360 allerede hadde Halo 3). Når man legger til gode (såvidt jeg vet) PlayStation 3-salg, ikke så fryktelig gode PC-salg (piratkopiering?), krydrer med bittelitt DS-salg, så er det plutselig forståelig at Call of Duty 4 solgte mest, men det betyr ikke at Halo 3 ikke fortjener ros eller oppmerksomhet for å ha klart seg så bra på én konsoll. At Revan synes multiplayeren i Halo 3 ble kjedelig og floppet av den grunn er en ting, det blir noe av det samme som å gjette at Halo 3 ville selge 10 millioner, så si at det floppet fordi det ikke har klart det enda. Hadde Call of Duty 4 hatt like mange forhåndsbestillinger og/eller førstedags/ukesalg som Halo 3 kun på 360 kunne man begynt å snakke om en flopp (eller kjempeoverraskelse fra Infinity Ward), men når det ikke var slik, og det fortsatt ser ut til at Halo 3 har solgt mer på 360 enn hva CoD4 har, så synes jeg det er greit å vente med å kalle et spill for en flopp eller en skuffelse.

Hvis noen lurer så skriver jeg ikke dette for å forsvare "spillserien min" eller "konsollen min", jeg innrømmer gjerne at jeg både eier Halo 3 og Call of Duty 4 og at jeg har brukt mest tid på sistnevnte (multiplayer).

Redigert: Jeg leste over et innlegg jeg skrev i en annen tråd (Halol) for en god stund siden, der skrev jeg (uten å ha spilt Call of Duty 4): (...) "Det er det fansen vil ha, og jeg er sikker på at det vil gjøre Halo 3 til det beste og mest populære flerspillerskytespillet på konsoll i lang tid fremover. Så ... grunnleggende irrelevant?". På den måten tok jeg feil, for Call of Duty 4 har overgått det på Live (noe som er velfortjent, uten at jeg skal gå inn på hvilket spill som designmessig faktisk har den beste multiplayeren), men argumentet mitt i tråden var samtidig at Halo 3 ikke ville være irrelevant hvis det solgte like bra som forgjengeren sin på samme tid, på en konsoll med mindre brukerbase, og det har det absolutt gjort, og mer til.

Dette blir vel mitt eneste innlegg denne måneden, ses i august. :D
 
#30
PS3 killer ap = MGS4 suksess
Wii killer ap = Mario suksess
360 killer ap = Halo 3 = floppet, nå skal de lage Halo4

PS3 og Wii har noe orginalt, begge spillene er noe verden aldri har sett før. Halo 3 er CS med bedre grafikk.... grattis..
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Du er klar over at om ikke annet kommer Halo 3 til å ha solgt langt mer enn MGS4 når alt er sagt og spist?
 

Endre

Ødela forumet
#32
Kan vi ikke prøve å holde konsollkrigen utenfor denne tråden? Ga Nilo en anmerkning siden han driver med regelrett trolling og er så eksepsjonelt ræva til det.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#34
Vel, av og til lurer han folk ganske bra. Dirty_D derimot er ikke store fangsten.
 
#36
Ikke bland deg inn? Er du redd for noe eller? Hvorfor skal konsoll krigen være så jævlig tabu på de fleste forumer? Du burde skrive/diskutere det du mener.




Ja ser du det? Kanskje ikke? Det står DISKUSJONSFORUM, hørt om det før?

Nå skal ikke jeg lage så mye oppstyr av det, har allerede fått en anmerkning.


*OCTOCAMMO LYDEN SPRER SEG I ROMMET*

Jeg gleder meg utrolig til dette spillet, Halo4 kommer til å bli kjempe bra! Er så enig med resten av dere! Vi tenger en Halo4!
 
#37
Jeg gidder ikke å bli blandet inn i konsollkrig snakk. Jeg fronter verken det ene eller det andre.
Kjøp det du har lyst på og har råd til. Enkelt og greit.