[X360] Halo 4

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Meh. Kommer sikkert til å plukke det opp, men merker jeg er rimelig langt unna å ha noe særlig kjærleik på lager for Halo i 2012. Håper de har funnet på noe artig til MP-en sånn at Spillegals Halo-skvadron kan samles igjen, dog.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Ja, vettu hva, er ganske lei sjæl. Kompis av meg har lagt inn forhåndsbestilling, så det blir nok no lokal co-opings der i gården, men tror jeg skipper det selv med mindre det viser seg å være helt vanvittig sykt kult bra fett. Er rett og slett litt lei Halo-multi, og det jeg har sett av multien her virker ikke så fryktelig stilig. Pluss at 343 fullstendig ødela Reach-spillelistene SÅÅÅEEEH. Spartan Ops virker som det kan bli småkult, da.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
2012: Året da ingen på SG hadde no pul å gi til stortitler som Halo, COD og Asscreed.

E: FFFFFFFFFFFFFFFFFFfffffffff
These low points are openly exacerbated by the series’ staunch refusal to get with the times when it comes to game mechanics and level design, ignoring obvious enhancements like big-ticket sequences and proper iron-sights mechanics in favor of their age-old addiction to slow, methodical combat in unnecessarily large environments.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#6
Blir vel å gønne gjennom co-open og glemme at det finnes igjen. Som en homage til alle timene med Walo2, altså.
 
#9
Har de en demo ute? Eller finnes det kanskje noen gode anmeldelser? Spleiser sikkert med en kompis eller lillebror, spiller igjennom coop og legger det fra meg. Antall timer med kos / antall kroner er helt sikkert kurrant, og da blir det bare å kjøpe.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#10
Er jeg den eneste som faktisk er litt gira på dette spillet? Og jeg har ikke 360 engang. Synes looken er kul, de nye fiendene virker kule, og at de har folk fra Retro Studios på dev-teamet virker spennende.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Grunnen til at du er gira når ingen andre er det, er at nå er du der vi var da Halo 3 kom ut. På tide å kjøpe 360.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#13
Eller finnes det kanskje noen gode anmeldelser?
Les Polygons i første post.

Og nei, Thinaran, jeg er også gira. Det ser ut til at de har prøvd å videreutvikle konseptet, og for første gang siden Combat Evolved, så virker konseptet fresht. Historien skal etter sigende være genuint bra, og sjefen sjølv har visst nok mer dialog i dette enn i de foregående til sammen. Gleder meg også til lyddesignet (Av alle ting) som skal være det ypperste innen mediumet til nå.
 
#14
Har lyst til å være gira, men har null tid til overs. Spelet blir uansett ikkje dårligere med årene, plukker det opp når eg ikkje er småbarnspappa med musikerambisjoner lenger..
 
#15
Jeg er faktisk ganske gira. Det lille jeg har lest om spillet tyder på at det er bedre enn Halo 2 og Halo 3 (og det skulle vel også bare mangle), og jeg er interessert i å se hva 343 har fått til. Fortsatt stor fan av Combat Evolved, og jeg synes skjermbildene ser tidvis direkte lekre ut.

Eneste kuk i computeren er at jeg ikke har 360 for tiden, så det blir vel en stund til jeg får spilt.