[X360] Halo 4

Lodin

Der Waaaah
#21
Trukke jeg for Dewritosgreiene foregår bare i statene. I Europa er det Pizza Butt som sponser spillet og de har ikke giddi gjøre det i Nårge av naturlige grunner. Det passer forsåvidt meg veldig bra.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#22
Vent litt, hva er det vi egentlig griner for nå? At Mountain Dew gir ut merch med Halo 4-logoen på? jeg hadde skjønt det om Master Chief byttet ut energisverdet med en pizza-slice fra Pizza Hut, men så lenge selve spillet er uberørt, så... ja? Hva? Er det en slags forum-kommentar mot kapitalismen eller noe annet dypt (med andre ord et slags spørsmål om moral i spillbransjen), eller er det griningen for griningens skyld? Skal ikke kunst sponses? Siste jeg sjekka var Halo en giga-franchise og ei svær pengeku for de involverte.

Mulig jeg er fullstendig i utakt med resten av forumet her.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#24
Vprst er kanskje CoD der man kan kjøpe seg til dobbel xp ved å gulpe dew til man spyr.
Der er vi helt på linje, fordi det griper inn i selve spilleopplevelsen. Jeg klarer derimot ikke å bli butthurt fordi Pizza Hut selger pepperoni-pizza med Cortana-emballasje.

Dette er forvøvrig en merkelig mekanisme i spille-communities: En slags sparke-nedenfra-og-opp mot de store selskapene (Alle her veit hvem de klassiske hakkekyllingene er) mens vi samtidig kaster penger etter de samme folka ved neste korsvei. Hvor kommer dette fra? Er bare folk tastaturtøff?
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Må ikke glemme Halo 4 til iOS da. Man får ammo av å stikke på en 711 og scanne strekodene på dewritos og spillet gir shizz til konsollversjonen. =D



 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#27
Slike tilleggsapper føler jeg er litt gråsone. Så lenge man kan spille selve hovedspillet uten problemer, så ser jeg ikke helt problemet der heller, gitt. Det er først når man får vesentlige mangler ved spilloppvelsen (Hvor denne grensa går får være en annen diskusjon) at jeg personlig får kvaler.
 
#30
Noen som har prøvd spillen og har en formening om det er verdt å punge ut 450 kronasjer for det? Eksamensperiode osv, trenger info.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#31
Liker du Halo er det absolutt ingenting å nøle med. Rent teknisk har jeg aldri spilt et mer imponerende konsollspill.

Skal skrive mer når jeg får spilt det noen timer til i natt.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#33
Den der må du nesten utdype. Er historien "rail shooter"? Jeg kan gå med på at gameplayet er ligger nærmere Combat Evolved enn Reach når det gjelder skala og linearitet, men ja.
 
#36
Kjøpte spillen på Lefdal i dag for 400 kronasjer, blir spennende å se hvordan det funker.
Har SG noen igjen som jobber på gamestop osv som kan skaffe en preorder kode? Mye kos og klems tilbake til eventuell person!


edit: Halo 4 er saker ja. Nice!
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#37
Da har jeg rundet kampanjen på Heroic. Går glatt inn som nummer 2 etter Reach. Produksjonsverdiene er voldsomme, og det er teknisk sett helt overlegent alt annet jeg har spilt på konsoll. En utrolig smooth affære. Ikke antydninger til bugs engang, noe som dessverre hører med til sjeldenhetene hos dagens storspill.
 
#38
Noen som spiller dette online? Vi er en liten gjeng som spiller daglig, legg gjerne til Kjeftesmella hvis noen er interesserte! Også: Noen som vil bli med på hele Spartan Ops ei helg?