Halo CE *sG-klan?*

#1
Ok, jeg er forholdsvis ny på forumet, så jeg vet ikke om dette er blitt tatt opp før, selv om jeg ser det som ganske sannsynlig.

Selv er Halo det eneste spillet jeg spiller nå, og jeg lurer på hvem andre her som spiller Halo.

Noen som er interessert i å mekke games og spille ilag?

Både trene og ha det artig, er det noen jeg når der ute?

Er alt jeg kan si for nå, må se på responsen jeg får, som jeg av vane venter å være mikroskopisk, men jeg får håpe.

:blunk: :) :tommelopp:
 
#2
Jeg er med :tommelopp:

sG??

Jaja, nick(mest brukt): Tex
original eh? :p
 
#3
Jeg kan være med jeg også... :tommelopp:
 

Halky

Veteran bruker ;)
#6
Vi bruker #SG.Halo på EFnet for og snakke sammen, og avtale når vi ska spille :p

Du kan laste ned mIRC her: http://www.mirc.com/ som er en IRC client. Også kan du koble deg opp mot EFnet serverene, og joine #Spillegal eller bare #SG.Halo hvis du vil.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#7
Det som er litt poopy med dette forumet, er at 9 av 10 Halo-tøser ikke har gyldig CD-key.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#9
Det er da ikke noe problem :p Siden serveren til ILiuz kjører jo cracka eller noe. Så det har da ikke vært noen problemer med det enda.
 

Endre

Ødela forumet
#10
Jeg tror du mener at når jeg hoster på vanlig måte (via spillet), så sjekker den ikke for CD-key. Men idag tenkte jeg faktisk å sette opp dedikert server på den andre PCen min. :blomster:
 
#11
Jaja, jeg har en gyldig cd-key :blunk: laster ned mirc nå, får se hvordan dette går, åja så det fins noen her som faktisk spiller halO?

Hva er nicks da... ^_^ ?
 
#14
Fuel Rod Gun er ikke bra >_<
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#15
Nei, der har du helt rett. Den suger noe helt hemningsløst, siden det er enkelt å få en del kills med den. Jeg mener, halloooo? Bare lolololn00bs som bruker den! GAY!
 
#17
jajaja.... oppdatere dere noobsa på at fuel rod eier noe helt hemningsløst men er et forkastelig dritt-våpen.

Hva er den allmenne meningen om Rocket Launcher da? har dere samme syn på den eller?

Noen som kan opplyse en Mirc noob!!!???


Dere må jo finne meg så jeg kan pwne dere i Halo :blunk:
 

Halky

Veteran bruker ;)
#19
Hmm, du kan da bli med fordet :p Tror da nesten alle som er med på dette her, spiller med en uorginal CD-key. Blant annet meg selv.