HALO(xbox)!

D

Deleted member 91

Gjest
#3
Dette er et Halo-emne, ha deg vekk.
Jeg og noen kompiser pleier å linke xboxer i helgene, det er ekstremt gøy. Går bare i Halo. En av mine favoritt-spill noensinne. :tommelopp:
 
#4
Halo rocker. Far Cry rocker. Emnet suger.

Hvis du i det hele tatt vil ha en sjanse til å bli godtatt på forumet, bør du alvorlig tenke over hvilke emner du lager.
 
#6
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@14.06.2004, 17.05
X box og halo suger, 1. halo suger, 2 x box suger.
Det er sikkert kult å linke multiplayer det skal dere ha men singel player delen suger.
Spiller dere cs og eller er det bare halo som er tingen online på xbox.

:ler:
1. Det er opp til hver person å bestemme om man liker Halo eller ei. Du tror visst du er en fasit du?
2. Det er opp til hver person å bestemme om man liker Xbox eller ei. Du tror visst du er en fasit du?
3. CS til Xbox er elendig, men det er min mening.
4. Halo er ikke online på Xbox. Ikke på lovlig sett, hvertfall.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#7
Døh, ser du ikke signaturen hans?

"Snofte har alltid rett"

Obey it, bitch! :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
#8
Hahaha, for et tåpelig emnet :p Ja Halo er fett, men det er fetest til PC siden der er det MP! :D Men det er jo seff også bra til X-BOX! Og Halo 2 kommer til og rocke enda mere!!
 
#9
Opprinnelig skrevet av Mandark@14.06.2004, 16.11
Døh, ser du ikke signaturen hans?

"Snofte har alltid rett"

Obey it, bitch! :p
Makan! Skjønner meg ikke på folk som ikke forstår at ALT som står på internett er sant! (Også det i signaturer). :blunk:

Halo er forresten meget tøft. Synd at horeWinex ikke støtter det... Jaja. -_-

Likte det best på Xbox egentlig. På PC ble jeg bare grisa av tha pros fra SG... :flau:
 
#12
Opprinnelig skrevet av Jani@14.06.2004, 17.10

4. Halo er ikke online på Xbox. Ikke på lovlig sett, hvertfall.
Hva faen er ulovlig med å koble xboxen til pcen og spille online via pcen??
Man trenger jo ikke modda xbox for å spiller på xbconnect(tror jeg) og det er ikke ulovlig å modifisere xboxen sin. Man har jo ærligtalt betalt for den.
Og det kan jo hende at man har Halo orginalt..
 
#13
Opprinnelig skrevet av karamba+14.06.2004, 20.22-->
<!--QuoteBegin-Jani
@14.06.2004, 17.10

4. Halo er ikke online på Xbox. Ikke på lovlig sett, hvertfall.
Hva faen er ulovlig med å koble xboxen til pcen og spille online via pcen??
Man trenger jo ikke modda xbox for å spiller på xbconnect(tror jeg) og det er ikke ulovlig å modifisere xboxen sin. Man har jo ærligtalt betalt for den.
Og det kan jo hende at man har Halo orginalt.. [/b]
Tja, må gjerne bytte ut lovlig med originalt, men jeg anser det som ulovlig å laste ned et uoriginalt program til PCen, og koble Xbox-en opp mot det.
Det blir mitt syn, men jeg anser det slik.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Hah. Hva er det som er ulovlig med det? GameSpy har tom. en tunnel-løsning for Xbox; tror du de hadde fått lov til å holde på dersom det var straffbart? Åneidu. :)
 
#15
Tja, er det godkjent (eller noe lignende) av Microsoft?
Er sikkert tvilsomt, egentlig er jeg lite inne i xbconnect, men jeg hadde nå trodd at det ikke var lovlig.
Greit, kan hende jeg tar feil, men ikke deng meg nå da. ^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Det er nok ikke godkjent av Microsoft, men så lenge programmet ikke bryter med lisensen på den enkeltes innkjøpte programvare eller maskinvare, samt ikke tukler med noe Microsoft eier (de eier heldigvis ikke TCP/IP-protokollen) er det ca. fuck all de kan gjøre med det. Ergo lovlig. :)

Sånn, nå skal du denges.
:ninja: :grine:
 
#17
Halo er dritbra. Halo 2 blir helt sinnsykt ultrasonisk fett! :tommelopp:
Må komme igjennom på Legendary før 2ern kommer, har ikke gjort det enda.. /shameonme
 
#18
Halo er et middelsgreit spill. Som en hollywood actionfilm du leier på 7-eleven på lørdagskveld fordi alt annet var utleid.

Og, ja, jeg har gjennomført det og spilt det på multiplayer. Enkelte brett var kule, men sdet var det. Kan ærligtalt ikke se "what the big deal is". Flere andre FPS som har fenget meg mer. Farcry, Goldeneye, Quake2 og Battlefield 1942 er noen jeg kom på i farta.

Konstaterer at hype er et mektigvåpen som bør inngå i enhver marketing-mix strategi.
 

Endre

Ødela forumet
#19
Jeg digger Halo online, og gleder meg som faen til oppfølgeren. Jeg og Mandark har til og med en Halo 2-klan klar. :flau: SNOFTE kan forøvrig dra en lang vei, alle vet jo at det alltid er ILiuz som har rett.

Sett gjerne inn smisking nedenfor her, for å vise at dere støtter meg.